Dinsdag 16 april: we mogen weer!!!


We gaan dinsdag weer lekker aan de slag en gezien de goede weersvoorspellingen verwachten we een hoge opkomst! Daarom zouden jullie dinsdag zomaar getuige en onderdeel kunnen zijn van een historisch moment in de relatief korte maar nu al legendarische historie van MTBA: de introductie van groep 1B. Sommigen spreken liever over groep 1.5, groep 1+, groep 2-, groep intra 1-2, groep beta of groep B1 maar het gaat er iig om dat we de groepen qua grootte behapbaar willen houden en ook een platform willen bieden voor bikers die qua niveau tussen de huidige groep 1 en 2 inzitten.

Onno zal groep 1 (alias groep 1A) aan splinters rijden, ik zal zelf lekker gaan cruisen met groep 2 (alias groep 1C) en Mark heeft de eer en niet mis te verstane verantwoordelijkheid een succes te maken van groep 1B (alias zie hierboven).

18.45 Farm. Vergeet nog steeds niet je feestverlichting om te knopen want het is tegenwoordig donker voordat je het weet.

Be there or be a:

Reacties

  1. Geniaal Bart!
    Ik kijk vanuit kantoor op dit moment recht op het zonovergoten Sonsbeek en iedere vezel in mij wil fietsen!! Ik doe tot morgenavond nog even aan onthouding. Want volgens mij krijgen we morgen weercijfer 10+.
    Ik verwacht dat ik er niet als enige ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten