Vrijdag 25 augustus Aachenerwald trail day

bike parkje :-) :-) :-) 

Het weerbericht voor volgende week ziet er goed uit, dus ik ben van plan om vrijdag de 25e een dagje vrij te nemen en richting Vaals te sturen voor een dikke trail ride in, naar mijn weten, het gaafste bos binnen een straal van 2 uur van Arnhem.

Heb daar een vrij uitdagende route van ongeveer 50km / 1500hm. Veel single tracks en technisch klimmen en dalen. Bij het Drielandenpunt ligt ook nog een klein bike parkje met lijnen die varieren van easy flow tot dikke jumps en drops, dus daar kan iedereen uit de voeten. Ga na het rondje daar ook nog wat spelen.

Plan is om rond 7.30u weg te rijden uit Arnhem. Inclusief ergens pauzeren voor lunch en lekker de tijd nemen om wat lusjes te draaien verwacht ik pas einde middag terug te rijden naar Arnhem, dus redelijk dag-vullend programma.

Mochten jullie interesse hebben om mee te gaan, laat het dan ff weten via deze blog. Ik kan 2 extra bikers + bike meenemen en met een beetje passen en meten ook wel 3 denk ik. Mocht je mee gaan: zorg even voor stevige bandjes, reserve materiaal (ook padje en zo) en indien mogelijk een dropper of zadelpen quick release...

Reacties

  1. Oké, optie voor mij. Heb alleen wedstrijd zaterdag. denk nog ff na, maar in principe tjek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Count me in. Zolang het tempo niet te hoog ligt 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof Lars! Nee, tempo zal niet hoog liggen; zwaar terrein. Zolang je maar de tijd hebt want we zullen wel even onderweg zijn als we lekker willen trailen. Denk dat je het heel gaaf zal vinden!

      Verwijderen
  3. Okay dudes, hier is de logistiek:
    -vrijdag 7u verzamelen bij Allard's toko. Nijverheidsweg 35, 6662 NG Elst.
    -zitten we rond 9u op de fiets en dan rijden we einde middag (16u of zo) weer terug.
    -neem ff genoeg te eten / drinken mee en reservemateriaal.

    Zin in; weerbericht ziet er ook nog steeds goed uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi iniatief om mijn skills bij te werken.als er nog plaats in de bus is wil ik ook wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 8 personen nu? Kan dat met het oorspronkelijke autoplan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar komen we uit: we hebben Allards MTBA-mobiel en mijn space shuttle. Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan mij niet herinneren dat MTBA een mobiel heeft. 😉

      Verwijderen
  7. Daar had jij tijdens de laatste ALV toch goedkeuring voor gegeven met als voorwaarde dat de kascommissie geen bezwaar zou maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten