XC Licentie 2017

Ik ben benieuwd wie er dit jaar voor een licentie gaan.
Vanaf 1 januari kan je je stuurbord aanvragen. Dus graag even een update van je licentie keuze (zodat we dit eventueel een beetje kunnen afstemmen. Amateurs, Masters of Masters 40+)

 Overzicht (inschatting):
- Gijs Masters 50+

- Arno Masters40+
- Robin Masters 40+
- Almar Masters40+
- Stef Masters 40+
- Allard Master 40+
- Onno Master 40+

- Joost Masters
- Tom Masters
- Ninko Masters

- Frank Amateurs
- Bram Amateurs

- Rob Elite

- Lars Funklasse
- Bas Funklasse
- Joene Funklasse
- Mark Funklasse

- Nick NTFU 😊

Reacties

  1. Ik heb hem inmiddels al weer binnen (dit jaar via MBC Bar End).
    in 2017 rijd ik nog een jaar bij de Masters en vanaf volgend jaar mag ik waarschijnlijk Masters 40+ rijden. Dus nog één jaartje aanklooien voordat ik voor het NK moet gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook aangevraagd en mag na 12 jaar amateurs bij de Masters gaan rijden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voornemens ook paar XC mee te pakken bij Masters 40+.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok nog effe kort? Lid worden van een club, dan via knwu licentie aanvragen en ook nog ergens een sportkeuring....

    Dat is het toch? En de xc/marathon licentie is gelijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal correct onno. Bar End is goedkoopste in omgeving en de keuring is maar eenmalig. Licentie is ook bruikbaar voor marathons. Soms is er een licentievak aanwezig. Maar xc en streetraces zijn ook leuk hoor ;-)

      Verwijderen
    2. nou, geregeld. Lidmaatschap Bar End aangevraagd en ook de licentie Amateurs M40+. We zien wel of we er lol van hebben.. (-:

      Verwijderen
  5. XC zeer leuk voor de afwisseling en conditieprikkeling voor je Onno. Zijn er niet zo heel van gepland, van wat ik zie dat nu op de kalender staat: 02-04-2017 Oldenzaal, 30-04-2017 Havelte, 18-06-2017 Assen, (25-04-2017 Groesbeek, volgens mij niet via KNWU), 02-07-2017 Apeldoorn, 15 en 16-07-2017 NK Landgraaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 40+ inderdaad voor mij, 17/18maart Berlicum Onno.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja, en zie verder het trainingsvoorstel he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst in jaren geen licentie. Ben benieuwd hoeveel jaar dat zo blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dit jaar geen licentie.. afgelopen twee jaar, gem drie wedstrijden per jaar gereden.. gewoon te weinig voor het al het knwu gedoe..
    Wel ben ik benieuwd naar het aantal marathons waar dit nadeel gaat opleveren.. maar dat zien we dan wel weer.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na 14 jaar licentie rijden dit jaar alleen een basislicentie. De zelfde reden als Joene. Voor die paar koersjes heb ik geen licentie nodig. Pieken in Heeswijk kan ook bij de funklasse :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch maar weer een licentie: ik hoop wat meer marathons te rijden en misschien nog een enkele xc.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga weer een poging doen om wedstrijden te rijden bij de Masters 30+. Doelstelling is het aantal wedstrijden van 2016 te evenaren. Maarja, dat was er dan ook maar 1 ;-) Zelfde uitslag behalen wordt moeilijker, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga lekker regionaal in de funklasse klooien. De Veluwe competitie bevalt best goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier weer funklasse. Vorig jaar maar 1 wedstrijd dus dat kan ik dat jaar verbeteren. Strijden voor de fun is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten