Kleding bestellen




***Edit*** Webshop staat open tot 14/2, daarna gaat bestelling er uit.  Ook mensen die al eerder besteld hebben kunnen weer bestellen door in te loggen met hun account.




Allen,

 Het lijkt mij, zeker gezien de coaching, tof om de marathon van Rotterdam in MTBA kleding te lopen.
Nu heb ik in de laatste bestelronde geen loopkleding besteld dus nu wil ik inventariseren of er genoeg animo is voor een nieuwe bestelronde op korte termijn.
Reageer even als je geld wil uitgeven aan je garderobe,
Alvast bedankt, Mike.


Reacties

  1. Ha Mike.
    ik wil nog zo''n mooi regenwerend jasje bestellen waar de druppels afvallen. Verder ben ik voorlopig nog voorzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al een bestelling uitstaan Mike. Gaaf trouwens dat je Rotterdam in MTBA kleding wilt lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog wel het eea aan fietskleding nodig, was niet op tijd voor de laatste ronde...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Hoi, iedereen die wat wilt krijgt een linkje met een eigen inlog voor een webwinkel. Ik neem aan dat je een windbreaker bedoelt, zonder mouw? Dat hebben ze! ;-)

      En voor bij je enduro bike, moet ook nog een baggy short he!

      Verwijderen
  5. Hoi Mike, (of Herman),

    Ik wil eigenlijk wel een shirt voor bij mijn enduro outfit. Maar ik weet eigenlijk niet of ze dat hebben. Dus stuur me maar een link, kiek ik even in de shop

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn opgevraagd bij BioRacer, worden zsm toegevoegd aan de shop. Bericht volgt dan of check zelf in de shop als je al een inlog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is er nog een maatadvies af te geven voor Bioracer kleding? Ik ben 1,95 m lang en 100 kg zwaar. Dus niet echt het standaard fietsfiguurtje zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil trouwens een collant, een koersbroek en een 'jacket rainy race proven' bestellen. Een beetje strak mag het wel zitten trouwens (niet té), tis tenslotte voor de marathons en trainingen...

      Verwijderen
    2. tja, paskleding is er niet meer. Ik vond de maten redelijk universeel. Maar misschien moet je iemand vragen die jouw bouw en lengte heeft?

      Verwijderen
    3. Poeh...Wie kan dat zijn binnen mtba?

      Verwijderen
  8. Goossens in Velp heeft de paskleding van BioRacer voor Reto, zou daar even gaan passen ;-) Zelfde maatvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil graag fiets en loop kleding bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten