Afsluiting seizoen 2015

Update 01-11:
De reservering is inmiddels gedaan bij het Sonsbeek Paviljoen voor onbeperkt wokken en drinken.
---------------------------------
Het seizoen is weer bijna ten einde en dat kan maar 1 ding betekenen: een avond gezellig eten, bieren en sterke verhalen vertellen!

Bij deze stel ik voor om de seizoen afsluiting op vrijdagavond 13 november te houden, aanvang 19:30 uur. Wokken is altijd goed is voorgaande jaren gebleken, dus ook dit jaar voor gekozen. Onoverkomelijke bezwaren? Laat het weten! :)

Na het wokken uiteraard ook nog een goede afterparty op de korenmarkt waar we strijden om de eerste bonus punten voor de VTT competitie!

Laat hier weten wie er allemaal zin heeft om te gaan, dan kan er iets gereserveerd worden. Ook als je niet gaat, graag ook een reactie! Op 30 oktober ga ik bellen voor de reservering!

Gr. Nick

Ps. kosten voor het eten bedragen ongeveer 30 euro p.p.

 Tussenstand :
Nick
Edo
Ninko
Joene
Bart vd M
Herman
Rik
Ronald
Mike
Almar
Tom
MartenJan
Arno
Arnout
Onno
JoostvG
Bas
Robin
Bram
Frank
Gijs
Stef
Dirk
Joris

Reacties

  1. Denk dat ik dan wel honger heb! Check!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mag je natuurlijk niet missen.. Dikke CHECK! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Correctie: kan er helaas niet bij zijn. Iets met een dubbele planning en blindheid mijnerzijds :-( Have fun!!

      Verwijderen
    2. Jammer man! We gaan je missen! Kom je daarna nog in de stad?

      Verwijderen
  4. No checko leider. 😩

    Zet de livecams maar op scherp. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjek.
    @klerx: verdomme weer geen sjek

    Gaat dikke Dennis ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas....kan pas op z'n vroegst om 23.00 van huis die avond...geen wok voor mij dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sjek. iemand nog slaapplek in arnhem dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mag bij mij slapen joost. Maar is meer driel he

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit gaat lekker mannen! Mocht je iemand missen in de lijst, laat het diegene even weten dat we weer een afsluting hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedereen kan zich aanmelden via de blog ;-), alle leden hebben een account, zo niet ff melden :-)

      Verwijderen
    2. Klopt maar niet iedereen kijkt hier vaak vandaar.

      Verwijderen
  10. Dit escaleert weer volledig uit de klauwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na lang wachten kan ik niet. Heb geen oppas thuis. []

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helaas kan ik niet, maar afspreken op vrijdag de 13de...... daar had ik wel bij willen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beetje laat, maar als dr nog een kinderstoeltje aangeschoven kan worden ben ik ook van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga vanavond bellen Joris, dus dat kan nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals altijd is dit weer de 'training' met de beste opkomst....:-p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch nog een vierkant op het laatste moment, zwaar klote maar het werk van mijn betere helft gooit roet in het eten.
    Veel plezier allen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten