Straatcross Mirroi Reminder

Beste Clubleden!

Even een Remindertje voor jullie. Volgend weekend (23 Augustus) vind er een super duper vette wedstrijd plaats in het zalige Brabant!
Het is een streetrace, dus die Nobby Nic's kunnen gewoon op 4 bar worden gezet.
We hebben er weer een vet parcours van gemaakt voor dit jaar, genoeg kunstmatige hindernissen en niet alleen maar rechtuit stoempen. Er staan al wat MTBA-ers aan de streep, maar naast Arno, Frank en Tom zou ik het wel mooi vinden als er nog wat meer inschrijven ;) Joene? Bas? Nick? Kex? Taxi H? Joost?  Rikkert? Bart en Bart? etc etc ;). Zou mooi zijn om in m'n eigen wedstrijd wat meer MTBA oranje te zien uiteraard ;). Inschrijven kan tot komende woensdag, bijschrijven op de dag zelf ook.
Daarnaast zijn er dikke prijzen te verdienen voor de vlotte mannen!

Oh, en by the way, waar MTBA leden ook redelijk in getraind zijn, we hebben ook een afterparty!

Ben er of ben een vierkantje!


Reacties

  1. Ben er niet bij! Volgende dag Houffa marathon. Het ligt niet aan jou Ninko!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan dat weekend helaas ook niet, anders was ik op zekers komen crossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me super mega vet evenement!! Maar had ook Houffa op de agenda staan.. en beide wordt me even te gek. Wellicht ben ik gek en doe ik toch nog last minute inschrijven, maar waarschijnlijker een triest []

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja balen idd van Houffa. No offense, snapk! Ik zou zelf de dag voor eenn marathon ook niet gaan koersen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, das wa anders. Stappen lijd je niks mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik haak ook al af. Hoopte na wat medisch ongemak in mirroi mijn rentree te maken. Maar dat blijkt wat te hoog gegrepen.

    Grt. Bas

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten