MTB-Arnhem Marathon Clubkampioenschap

UPDATE en AFSTEMMING:
Het idee is dus om zaterdagmiddag naar de camping in Tultay af te reizen zodat we 's avonds lekker kunnen BBQ'n en bieren. Voor zondagochtend staat er dan een hele leuke chrono met vrije starttijden op het programma.

Tot nu toe gaan definitief mee:
- Jeroen K (rijdt afzonderlijk)
- Rik (Auto)
- Gijs (met Rik of Joost)
- Joost vG (Auto?)
- Thijs (rijdt afzonderlijk)
- Jeroen B (met Rik of Joost)

En in twijfel modus:
- Arno (met Herman)
- Herman (Auto)

Voor de BBQ en Bier spullen maken we wel even een App-groep. Is handig als iedereen wat meeneemt denk ik..  ;-) Laat maar even weten als jij er niet in staat en wel mee wil! Cheers Joene..


Op zondag 10 augustus a.s. vindt weer het traditionele MTB-Arnhem marathon clubkampioenschap plaats tijdens Bataille des Ardennen in Trooz (België). Het de bedoeling om met zoveel mogelijk bikers (met aanhang) van MTBA aan de start te staan en zo de krachten tussen de rappe XCO mannen en de taaie marathon cracks te meten. Tevens zijn dubbele punten te verdienen voor de XCM trofee.
Deze chrono van 65 km met zo'n 1600hm wordt gehouden in Trooz (België) en ligt vlak over de grens bij Maastricht. Start is vanuit de boerenschuur (geen massastart) en wat volgt is een heerlijke dag Belgische trails rijden met als beloning een worst en een pint bij de finish. (wat info)

Het is de bedoeling om rond dit clubkampioenschap te gaan kamperen (weekend) en ook te BBQ'en. Zodat we ons van tevoren optimaal kunnen voorbereiden met bier en worst en daarna kunnen nagenieten !!


Geef even aan of je deze wilt gaat rijden en/of je meegaat kamperen en BBQ'en ? (zodat we de camping kunnen reserveren).


Camping vorig jaar :
Camping Le Tultay;
22 rue de Tultay, Sprimont;
+32 (0)43-821162
+32 (0)42-658721


Reacties

  1. Hoe zit het met inschrijven, raakt deze snel vol?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een chrono, inschrijven kan ter plaatse op dag zelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Present. Wat volgens mij vergeten is te melden. Dat het een weekend met bier en bbq is, inclusief aanhang en aanmoediging, Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Correct. Camping grillen biken bieren ouwehoeren en koersen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, want in die combi komen mijn sterke punten naar voren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb em ook in de agenda staan. Ook in mijn assortiment: een camping WEBER... hehe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een camping WEBER.. kijk dat zijn de echten!! :-)

      Nu nog iemand met een camping koelkast voor het bier.. haha..

      Verwijderen
    2. heb ik ook hoor, uitgebreid getest... weet alleen niet of dat allemaal gaat passen.........

      Verwijderen
    3. Onno, ik ga met de bus, dus daar past nog wel een koelkastje in. In m'n bus zit ook een koelkast, dus ik zorg dat ik koud bier meeneem. Helaas werk de koelkast alleen op 220 en dat hebben we volgens mij niet op de camping. Emmers met koud water werkte trouwens ook goed vorig jaar...

      Verwijderen
  7. Ben er waarschijnlijk vrijdag al en neem ook een camping weber meer en een koelbox op auto aansluiting. :-) Ik hoop toch wel ergens prik te kunnen ritselen op de camping. Was die er vorig jaar niet (was laat ;-))?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben er ook bij, met kamperen zaterdag, mogelijk vrijdag al. Aanhang mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicole is er in ieder geval bij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga eens kijken of ik ook kan. Is lang geleden maar ben getraind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga zaterdagochtend naar de camping toe, dus ik ben er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie hebben er allemaal zin om zaterdagmiddag al een rondje van 50 km te doen? (en wie kent de weg daar?) Als we er toch zijn is dat wel zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas moet ik deze gezelligheid toch missen. Ben dan op (fiets)vakantie in Engeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben erbij, dit keer zonder supporters. Kan 2 man meenemen in de auto en heb 4 persoonstent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Rik,
      Ik wil wel met je meerijden zaterdag. Ken da? En reserveer dan ook graag een plekkie in de tent!

      Verwijderen
  15. Ik meldt me af. Iets anders tussendoor gekomen (ook leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OK, jammer, moet ik zelf nog reserveren voor de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben er helaas niet bij. Jammer, maar zit dan hoog in de Zwitserse Alpen bij MTB Verbier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herman, ik denk niet dat het door kan gaan voor mij, zit nu nog wat koortsig achter de PC (hele weekend griep of zoiets...), beetje huiverig om dan gelijk een marathon te gaan doen, moet ik zelf aktie ondernemen om de reservering ongedaan te maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn ook kortere afstanden die je kunt rijden. Ik heb gisteren voor het eerst sinds weken weer op de fiets gezeten en hoop dat ik komend weekend een van de VTT afstanden kan rijden. Ga vandaag de MTB uitproberen...

      Verwijderen
  19. neuhneuh, dat komt wel goed verwacht ik zo daar. Maar mooi balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moet helaas ook passen. Ardennen biken zit er nog niet in.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ze het vastgezet met een plaatje ofzo? Anders mag je er toch helemaal niet mee fietsen? Of alleen een scheurtje in het sleutelbeen (ook vervelend!!)

      Verwijderen
    2. 2,5 week. Zit inmiddels al wel weer af en toe op de fiets, maar nog niet het bos in ;-)

      Verwijderen
  21. Helaas, ik moet me ook afmelden. Pols en duim zijn nog onvoldoende hersteld om off-road te kunnen rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben er ook bij (mits het niet met bakken uit de hemel valt) vanuit mijn vakantieverblijf in de Eifel. Hoe laat gaan jullie ongeveer starten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ligt eraan hoelaat de BBQ is afgelopen.. ;-) Start is tussen 7:30 en 10:30... Maar ervaring leert dat uurtje of 9:30 a 10:00 starten wel ok is.. ;-) Hebben dan wel contact!

      Verwijderen
    2. Ok, dan ben ik uiterlijk 9:00 in Trooz.

      Verwijderen
    3. Wegens motivatie problemen haak ik af.. enjoy the bbq and ride!

      Verwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hou het weer even in de gaten maar volgens mij heeft het al veel en hard geregend in Sprimont. Niet goed voor de moraal en materiaal. Ik kijk even aan maar als het nog meer gaat regenen haak ik af, moet wel leuk blijven en wil de tent droog kunnen opzetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten