XCM na de Shark Attack

De schlammschlacht in Saalhausen levert natuurlijk ook een nieuwe stand in de XCM marathon trophy:

De puntentelling levert een spannende strijd doordat er bijzonder veel mensen meedoen. Top. Helaas hierdoor ook zijn nadelen ten aanzien van de puike prestatie van Frank die een prachtige 8e overall op de hele marathon haalde in barre omstandigheden. Ook Iris is weer terug na haar blessure van vorig jaar en haalde een mooie zevende plek in haar klasse met een mooie tijd. Hulde aan de finishers!

/edit OpaGil welkom. De stand is vernieuwd. :-)

Reacties

  1. Mooi lijstje zo. We hebben nog aardi wat marathons af te werken lees ik elders op het blog, dus zo te zien stevenen we af op een mooi seizoen... Heb er zin in. En iedereen nogmaals gefeliciteerd met de super prestaties van gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog steeds 3e...jammer! ;) Joost van Gorkum zit al in mijn nek te hijgen zie ik. Mooi dat ie terug van weggeweest is! Inderdaad leuk om Iris weer te zien knallen bij de marathons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt helemaal goed nick. Zolang ik maar voldoende marathons rijd kan ik een beetje aanklampen in die top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He he t is Opa gelukt in te bloggen of hoed dat ook mag heten....kan ik in dat lijstje opgenomen worden? Of krijg je geen punten als je m gewoon uit kan rijden? Ruhrbike en Saalhausen heb ik in ieder geval de finish gehaald....op zich al een kunst....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten