Straatcross Mirroi! Zaterdag 23 Augustus

Zoals een aantal van jullie wel weten organiseer ik in Middelrode sinds een aantal jaar een streetrace. En tot nu toe ieder jaar nog meer succesvol ook. Komend jaar vind hij natuurlijk weer plaats, in het laatste weekend van de schoolvakanties in het zuiden.
Verschillende jeugdklassen, funklasse en een licentie klasse. Hopelijk dit jaar weer een mooi deelnemersveld zoals de afgelopen 2 jaar het geval was. Sinds zondag is de inschrijving weer open en dat gaat al vlot! Het is natuurlijk pas Mei maarja... kunt er niet vroeg genoeg bij zijn ;)
Als je funner bent maar denkt dat je een goed tempo hebt mag je natuurlijk ook bij de licentie rijders starten!

Ik zou het in ieder geval mooi vinden als er een groepje MTBArnhemmers mee doet. Voorgaande jaren stonden er ook een aantal aan de start: Arjan, Bas, Tom en Nick!

Reacties

  1. Top evenement! Heb hem al met markeerstift in de agenda staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er niet bij helaas. Houffa marathon de volgende dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie opwarmer! Benen op spanning zetten enzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm.. Heb ook Houffa op de planning staan.. Nog even kijken of beide combineren haalbaar is.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me geen hele lastige keuze Joene!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, misschien rij ik mee met de funners.
    (als ik dan al terug ben van vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten