Overzicht 2014 marathon kalender

Voor de liefhebbers een overzichtje van wat marathon's op de kalender waar MTB-Arnhemmers aan de start staan. Geen sluitend overzicht dus, maar hopelijk wel motivatie stof...  ;-)

# 29-mei-14 Cimes de Waimes 85k
# 9-jun-14 Ardennes trophy
# 22-jun-14 Raid des Hautes Fagnes 65k
# 28-jun-14 Amerongen, MBC Cyclo Marathoncup
#

#
13-jul-14

26-jul-14
Thalfang, Erbeskopf Marathoncup

 M3 Montafon
# 10-aug-14 Batailles des Ardennes
17-aug-14 Eiger bike
23-aug-14 Grand Raid Christalp
# 24-aug-14 Houffalize Marathoncup
# 30-aug-14 Nordenau Marathoncup
6-sep-14 3-Täler-Marathon in Titmaringhausen 
# 13-sep-14 Daun, Vulkan Bike (Huldiging) Marathoncup

19-sep-14 Trans Zollernalb
20-sep-14 Trans Zollernalb
21-sep-14 Trans Zollernalb
5-okt-14 Bart Brentjes Classic
# gaan definitief MTBA'rs naar toe!




Reacties

  1. Bij de M3 Montafon op 26 juli staan ook MTBA'ers aan de start.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he das een mooi overzicht

    Even een vraag van een leek: moet je een licentie hebben om mee te doen ? of vrij inschrijven
    Welke zouden jullie me adviseren ?, ik trap aardig mee in de middenmoot met jullie, maar met echt lange afstanden heb ik (nog) moeite.

    Max 60 km had ik me zo gedacht en niet al te ver weg. Bataille des ardennes ? Houffalize ?

    Onno

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bataille des Ardennes wordt weer het clubkampioenschap inclusief camperen en BBQ-en. :-)

    Maar licentie niet nodig (heb ik ook niet). Is af en toe alleen een startvak naar achter, maar dan heb je wat meer in te halen. ;-)

    De belgische marathons zijn leuk. Vind zelf houffa wat minder. De Erbeskopf is voor duitse verhoudingen dan weer erg leuk en zeker de middenafstand vind ik daar een aanrader. Bij de RDHF rij ik zelf altijd de korte afstand. Bikefun zat en goed te doen.

    Zelf doe ik:
    29-mei-14 Cimes de Waimes 85k
    9-jun-14 Ardennes trophy 100k
    22-jun-14 Raid des Hautes Fagnes 65k
    28-jun-14 Amerongen, MBC Cyclo Marathoncup 50k
    26-jul-14 M3 marathon, Schruns 130k
    10-aug-14 Batailles des Ardennes 65k
    30-aug-14 Nordenau Marathoncup 63k
    13-sep-14 Vulkan Bike 60k
    19-sep-14 Trans Zollernalb (nog met potlood)
    20-sep-14 Trans Zollernalb (nog met potlood)
    21-sep-14 Trans Zollernalb (nog met potlood)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cimes des waimes is leuk om mee te beginnen onno. 85km kun jij wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cimes staat er bij mij nu met potlood in. Eind vd week hopelijk met pen. Wie pakt er een overnachting bij? Ik ving iets op over een jeugdherberg. Lijkt mij wel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De 29ste ga ik ook naar de Ardennen, eindelijk weer een marathon!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten