Internationale Klein dagen in Arnhem!

Allen,



Tijdje geleden heb ik een bericht geplaatst over het feit dat er bij ons in Arnhem een heus MTB museum zal komen.

http://mtb-arnhem.blogspot.nl/2014/03/mtb-vrienden-er-zijn-veel-redenen.html?q=museum

Helaas is het er nog niet van gekomen om een afspraak te maken, maar ik ben het natuurlijk niet vergeten!!





Nou is er binnenkort een ander leuk Retro-MTB event in Arnhem bij het museum (hoe toevallig!!). Op 13-14-15 juni is er een Internationale Klein meeting. Ik verwacht dat er meerder bijzondere exemplaren te zien zijn.



http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=111505

Ik heb contact gehad met de organisatoren en wij zijn ook van harte welkom (met of zonder Klein :))

Mocht je dit leuk vinden, laat het dan ff weten dan kan ik het doorgeven!

Gr. Hugo

Reacties

  1. Leuk, zet hem in de agenda, heb je nog een dag / tijdstip voorstel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool.. zal datum eens checken.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook van de partij! Bier drinken en over fietsen l*llen, wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, en zoals de agenda er nu uitziet zou ik ook zomaar kunnen...bij voorkeur de 14e...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Laten we dan de zaterdag doen. Ik zal aangeven dat wij met een man of 5 zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten