Garage clean-up

(Niet geheel vrijwillige) voorjaarsschoonmaak. Voordat ik op Marktplaats post, hier wat spul for sale:

Set Avid X0 schijfremmen (voor en achter). Splinternieuw (komen van Canyon Lux). Mantelprijs: 135,- per stuk. Mogen weg voor EUR 75,- per stuk en dan krijg je erbij:
- Complete ontluchtings (1x gebruikt)
- Een extra setje remblokjes
-VERKOCHT-

Vorkpompje van Canyon. Nieuw. Geschatte nieuwprijs: 25,-. Meenemen voor 15,-

Fietsbevestiging voor sporthorloge van Garmin. Nieuw. Nieuwprijs: 16,-. Meenemen voor 5,-

Specialized S-Works Renegade 29x1.95 buitenband (2x). Paar keer mee gereden, zgan. 10,- per stuk -VERKOCHT-

Ergon SM30 Evo zadel (CroMo rails). Nieuw (van Canyon Lux). 40,-

Specialized Alu flatbar stuurtje. Flink gebruikt. 5,-

Truvativ GXP cranckarmen (175mm). Flink gebruikt. 10,-

Avid Elixer R SL schijmremmen (voor en achter). Flink gebruikt, hebben een beurtje nodig. 10,- -VERKOCHT-

Continental Diesel 26x2.5 buitenband (2x). Maakt een soort tractor van je bike. Zwaar maar onverwoestbaar. 1 band splinternieuw: 7,50. De ander paar keer gebruikt maar zgan: 5,-

Deore LX voorshifter. 3 bladen. Wie 'm kan gebruiken mag 'm gratis hebben. -OPGEHAALD-

Bergje cantilever remmen. Avid, Shimano... Wie ze kan gebruiken kan een gratis setje meekrijgen.


Reacties

  1. Joh Bart,

    Heb wel interesse in Avid Elixer R SL schijmremmen....is dat gewoon een schrijfremset, met avid ontluchting??
    Zoja, wil ik ze overnemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, gewoon standaard spul. Wil je ze even ophalen? Kan ze woensdag ook aan Ronald meegeven. Mocht het niet okay zijn om wat voo reden dan geef je ze gewoon weer retour.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig kan ik de lx shifter gebruiken :-d , dus dat is helemaal mooi . Kan je die dinsdag meenemen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. morgen ben ik er niet bij. neem 'm volgende week wel mee. of heb je 'm op korte termijn nodig? dan kan je 'm ook even oppikken.

      Verwijderen
  4. Heb jij een Lux 29 CF?? Trouwens, die X0 remmen zijn 135 euro per rem bij Mantel. Totaal dus 270 euro (voor en achter).

    Ik heb verder wel interesse in het Ergon SM3 zadel. Zwart neem ik aan? Welke breedte is deze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah excuus, ik was op zoek naar een SM3, geen SM30.

      Verwijderen
    2. Yep een Lux CF 9.9.

      Remmen: je hebt gelijk!. Nou, dan zal ik de prijs toch maar wat aanpassen :-)

      Zadeltje is inderdaad de SM30.

      Verwijderen
    3. Jaloers! ;) Voor volgend seizoen ben ik ook met een scheef oog aan het kijken naar een Lux CF, waarschijnlijk de framekit of diegene met een Fox voorvork (8.9 dacht ik). Ben erg benieuwd naar je ervaringen! En dan kan ik hem eens in het echt aanschouwen tijdens de trainingen.

      Verwijderen
    4. 1 ritje gemaakt afgelopen zaterdag. erg goede 1e indruk. veel reserve bergaf en controle en veel comfort over wortelpartijen en zo. Arno heeft er inderdaad ook een; de 8.9 heeft hij.

      Verwijderen
  5. Bart,

    Is prima, geef maar aan Ronald mee. Wat wil je voor die remmen hebben (kan me ook mailen stefschreutelkamp(apestaartje)hotmail.com...eind v/d week/ begin van volgende week weet ik meer of ik de XO schijfremmen kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hey Bart,

      Ik zou ook graag die XO remmen van je willen overneme (mits ze zwart zijn....). Pass deze ook maar door aan Ronald.

      Verwijderen
    3. Yep, zwart. Je hebt gezien dat ik de prijs heb aangepast n.a.v. Nick's comment? Zal ik het ontluchtingssetje en extra remblokjes er bij doen? By the way: er mist 1 match maker. Kost 2 tientjes bij Mantel. Zal ik 2 tientjes van de prijs afhalen of er een bij kopen voor je?

      Verwijderen
    4. Hey Bart, Geen probleem die prijs, zijn ze ook wel waard. Ontluchtingssetje en remblokken kan ik altijd (niet teveel) gebruiken ;-) Doe er maar 2 tientjes vanaf, zo'n matchmaker heb ik nog wel liggen vlgs mij.
      Betaal je later cash okay? Kom wel keer langs brengen, kan dan ook remmen meenemen.

      Verwijderen
    5. Dat is goed Stef. Laat maar weten wanner je langs wilt komen, ik zal het spul voor je vasthouden.

      Verwijderen
  6. Nick. 8.9 kun je proef rijden... Bart en ik zijn team Canyon
    Rijdt erg goed. Geen bob bij fietsen in trail stand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bart.. Indrukwekkende voorraad in de schuur :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten