Donderdagtraining 8 mei 2014

HOU DE BLOG EVEN IN DE GATEN VOOR HET EXACTE PLAN IVM MET DE SLECHTE WEERVOORSPELLING!

Voor ieder wat wils donderdagavond.. Doel is een 'relatief' rustig tochtje te rijden, met wat techniek en wat circuitjes. Dit zodat iedereen de mogelijkheid heeft zijn eigen training af te werken. Dus.. of de beentjes nog even extra op scherp zetten voor de Shark Attack, of gewoon lekker in de relax modus blijven. Theoretisch moet het allemaal kunnen.. ;-)

Vertrek: 19:00 "da villa"

Vast voor de bosklusdag binnenkort.. :-)
http://f-bombikes.com/wiki/index.php?title=Dirt_Jumps

Reacties

  1. Als het weer ok is, de beentjes ok, ben ik erbij. Ff de fully testen op de tabletop..

    Verder heb ik net mijn geodriehoek ernaast gelegd, dus ik weet nu wel hoe ik een jump moet shapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Overigens wel bij redelijk acceptabel weer. Heb genoeg nattigheid gehad deze week.

      Verwijderen
    2. Voor mij ook.. als het heel slecht is, wordt het een tochtje op eigen initiatief zonder Joene.. ;-)
      Maar ga ik nog even niet vanuit..

      Verwijderen
    3. Hier ook. Als het hard regent sla ik over. Geen zin om een verkoudheid op te lopen voor zaterdag.

      Verwijderen
  3. Volgens de buienradar is het droog om 19.00 uur....Kan dat ook niet als bepaling in het manifest worden opgenomen? : "op dinsdag- en donderdagavond 19.00 uur is het altijd droog". Wel even afstemmen met het KNMI natuurlijk, want die moeten dat gaan regelen in het vervolg...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk idd dat het om 19:00 droog is, maar ik pas toch even..

    Als voorbereiding op de SA komend weekend, ben ik helaas meer aan rust toe dan aan nog even een stukkie rijden.. Dus voor wie er wel is, lekker zelf wat bedenken.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik vandaag oversla... iedereen veel succes dit weekend...!! Toch ook eens iets dergelijks plannen, het kriebelt weer behoorlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So much for buienradar qua voorspellende kwaliteiten....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten