Dinsdagavond 28 mei gaat NIET door

Verlenging van de waarnemingsweek!

Mits het droog is,  of enigszins ok weer, ga ik het rondje voorrijden.  Laatste update via blog en App bij slecht weer!

Nadruk zal liggen op actief sturen, leuke afwisselende route,  doch ook niet zo zwaar dat we in de reserves komen.. Want de meesten zullen met Hemelvaart aan de bak moeten of gaan. 

Route zal richting Rozendaal gaan,  met van daaruit een omtrekking naar Schaarsbergen, Warnsborn,  mariendaal,  met een toefje singletrails  voor de juiste feeling voor de Ardennen..

Tot dinsdag 1900!

Arno

Reacties

  1. buienradar, 24uur, voorspelling: net wel / geen regen. Als het nat is, dan rijden we voornamelijk wat drogere paden. Dit voor de 'mooi houd fiets' mannen/vrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezien de verwachting denk ik dat ik het bij een dagje extra rust ga houden.. Maar wie weet.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmz ik check t weer ff tegen die tijd, dikke kans dat ik anders ook meega!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het voorlopig niet droog worden (op buienradar blijft een grote blauwe vlek rondjes draaien) en heb ook tijdelijk ff geen mogelijkheid om fiets schoon te maken, dus ik haak voor 99% zeker af vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben nu al twee dagen in rust! Moet niet gekker worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook niet. Zie titel.
    Rust, hardlopen of fitness!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten