Bike feestje 7 juni, liefhebbers?

De MTB agenda is al redelijk vol, maar dit uitje past in elk geval in het 'Belgische' programma :-). Voor circa 40 vrienden en bekenden van werk, schaatsen, fietsen een mountainbike feestje. Vanaf 14.00 uur in 4-5 groepen een mooie tocht maken. Met wat clinic oefeningen en wat leuke trails doen voor de liefhebbers. En daarna borrel&BBQ.
Mijn bedrijf staat op de voormalige SachsenWeimar kazerne en een mooie uitvalsbasis om zo'n feestje te organiseren. En het lijkt me gaaf om eens wat meer mensen de mooie plekken te laten zien die J&J ons wekelijks voorzetten.
Joene, Kex en RonaldH hebben in ieder geval aangegeven mee te willen doen. Maar ik zou het leuk vinden om nog een paar MTB Arnhemmers aan te haken om te helpen er iets moois van te maken. En aanhang is ook welkom! Ik wil verschillende niveau's groepen maken. 
Dus wie-o-wie heeft zin om aan te haken? Laat maar horen, zou leuk zijn. 

Reacties

  1. Leuk Gijs, ik help graag mee met gidsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem wel een groepje op sleeptouw idd. Leuk!
    Joene, wanneer is de partnerclinic? Ik zie mogelijkheden om eea te combineren......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das een goed idee Ronald.. Al heeft Gijs met 40man al wel zijn handen vol denk ik. ;-)
      Partnerclinic is slechts nog een idee en is verder nog niet uitgewerkt. Heb het zelf wat druk de laatste tijd en heb het even vooruit geschoven. Maar alles kan natuurlijk.. ;-)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. We hebben wel een 'serverhok' dat op slot kan.... Maar is volgens mij niet wat je bedoelt ahumm Heb verder geen opvang helaas.

      Verwijderen
  4. leuk initiatief Gijs! Ik ga zeker mijn best doen om erbij te zijn.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al een Montferland marathon staan. Als het mag wil ik wel graag bij de BBQ zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom je toch lekker BBQ'en Nick, welkom voor de aftertalk. Verwacht natuurlijk wel dat je bloemen meeneemt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog speciale dingen waar ik op moet letten?? Hoop er morgen te zijn! Ik ga zeker voor de bloemen! Er staan veel toppers op de startlijst inclusief Frank Molenaar en mezelf (mag dat toch wel van mezelf zeggen haha).

      Verwijderen
  7. Leuk idee. Had je geholpen, alleen ben zelf op stap die dagen. Succes en enjoy.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten