Ruhrbike marathon 03-mei

Aanmelden via hun website kan nog (betaling ter plaatse);
http://www.ruhrbike-festival.de/rennen/abus-ruhrbike-marathon-mittelstrecke/fuer-teilnehmer/anmeldung/

Zaterdag 3 mei is op een anderhalf uur rijden de ruhrbike marathon in Wetter. Gaat over 50 km en 1800 hm. Zoals misschien bekend is het een gaaf gebied met veel mogelijkheden. Heb deze een jaar of vier vijf terug ooit gereden en vond het een leuk rondje. Start is 13:00 's middags dus overnachten niet nodig en voor de piepers kun je op tijd terug zijn. Wie gaan er nog meer?

update: http://www.mtb-news.de/forum/t/abus-ruhrbike-festival-2014-jetzt-zum-marathon-anmelden.672812/

(interessante informatie)

Reacties

  1. Lijkt me wel erg leuk... ik zet hem in m'n agenda en hoop tegen die tijd weer op de fiets te zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. m'n ribben herstellen langzamer dan gehoopt, ben wel weer begonnen met trainen op de tacx, maar deze komt toch iets te snel. Dit weekend eerst maar weer eens rond Arnhem het bos in en daarna richten op de Shark Attack...

      Verwijderen
  2. Ik heb hem ook op de planning staan.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maarrrr... start om 13:00!! Pff dat is echt laat, kunnen we ervoor nog even biken.. ;-))

      Verwijderen
  3. Prima plan. Van 10 tot 12 ff lostijden met 1000hm?
    Bij ok weer ga ik mee, mits startplek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga je nu mee of niet.. ;-) Gewoon even aanmelden via hun site, betalen is toch pas terplaatse!!

      Verwijderen
  4. In de definitieve startlijst staan tot nu toe:
    - Kex
    - Tom
    - Joene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga denk ik ook mee (om jullie aan meer klassementspunten te helpen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha stiekem in de underdogrol kruipen he. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké oké, maar ik mag dan ook helemaal achterin starten want heb geen licentie meer.
      Heb me ingeschreven en netjes betaald, ben er dus zeker bij.

      Verwijderen
  7. Helaas is het terrein niet Vincent vriendelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Terrein is uberhaupt niet vriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joene. Omdat je punten nodig hebt voor het oktober Juicy feest ga ik mee. Reeds ingeschreven. Ff epo bestellen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is er nog plek van bij iemand in de auto , heb helaas geen vervoer . Wil opzich wel gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb Nicole bij me en zit daarmee vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MJ: bij mij in de auto? Ik heb nog, naast jou, plek voor nog iemand + fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook nog een auto beschikbaar en zou nog een derde persoon mee kunnen nemen.
    Verzamelen om 10 uur bij Gelredome? zien we daar wel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jep! We verzamelen om 10:00uur bij MacD Gelredome..
    Mocht iemand nog lastminute willen aanhaken, dan kan dat.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Opa Peter vindt het allemaal een beetje te spannend en wil graag eerder vertrekken. De oude diesel wil zich eerst goed kunnen warmfietsen en kopje koffie enz (Tja senioren III vragen wat meer voorbereiding ;-) ) . Ik vertrek dus al rond 9 uur uit Gendt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zeg vette ronde! Dit zijn de buitespeelpareltje op korte afstand. Zij die er niet waren, heelutter peanutbutter!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten