Bikeplannen as weekend 1 & 2 maart 2014

Komend weekend staat er nog niks op de agenda.. dat moet veranderen natuurlijk! Hieronder wat voorstellen. Maar als iemand een goed ander plan heeft kan dat natuurlijk ook.. Schiet maar raak..

Optie 1:
VTT 2014 (net voor Luik, 2uur heen, daar ca. 2,5 of meer biken)
Le dimanche 2 mars 2014
Randonnée VTT de 20 ou 40 km
Départs de 8h30 à 11h00
Salle du Cercle Saint-Nicolas
1 rue de la Paix à 4683 Vivegnis
PAF 5 euros

Optie 2:
GPS rondje nabei Wetter, zoals Bart had gepost (1,5uur heen, daar ca. 3,5 a 4uur biken).

Optie 3:
Op de fiets naar vaste route Montferland of Groesbeek, (ca. 100km).

Optie 4:
Zelf biken in de Ardennen, gezien het weer moet t kunnen lijkt mij..

Optie 6:
.........................................


Zeg t maar waar hebben jullie zin in?...

Reacties

  1. Dan is er ook nog zondag een marathon in ruinen. Is een leuke omgeving trouwens met veel single track.

    Ik kijk even waar de discussie heen gaat.

    Als extra optie kun je nog de posbank route kopelen aan gebied Apeldoorn. Ik heb zondagmiddag plannen, zaterdag niet. Welke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan voor alsnog beide dagen.. ;-)
      Ruinen zag ik ook, maar is ook wel 1:10uur rijden, is Duitsland met 1:30uur rijden misschien leuker? Mwha blind een tocht rijden is eigenlijk ook altijd fijn.. we kijken t even aan!

      Verwijderen
  2. Ik ga Wetter een nieuwe kans geven zondag. Evert was ziek vorige week... Ik heb een leuke ronde gevonden die we gaan rijden. Post ik morgen nog wel even. Leuk als jullie meegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mark, leuk!

    Ik heb ook nog wat routes in dat gebied staan, maar zijn wel meer kilometers en hoogtemeters. Wellicht om te beginnen met een verkenning is dit (60km) beter inderdaad. Plan van zondag hangt voor mij nog wel af van: de tijd (estimated time of arrival at home)

    Trouwens mijn weekend begint vrijdag, dus vrijdag route Nijmegen? (kan tot 16.30)

    Voor vervoer bied ik alvast een dieselauto aan voor drie fietsen en 4-5 personen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vrijdag klinkt ook goed, maar ik heb 's morgens nog wat afspraken staan.. 12:00 a 12:30 kan ik wel redden.. Maar jij moet 16:30 thuis zijn?

      Verwijderen
  4. Hoi Mark van der Bart, :-) dat klinkt als een plan!.. Ik ben voor.. details nog maar even kortsluiten! Eventueel zaterdag Wetter nog een optie? Of komt jou dat niet uit? Ik ben iig flexibel als een 6e dan buddaanse yoga goeroe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi al die energie hier! Helaas lukt het wrsch nog niet om komend weekend aan te haken ivm overvolle agenda. Maar nu er geen schaats en hardloop doelen meer op de horizon staan kan de focus weer op de tweewielert! Heb nog wel wat km's in te halen tov de meeste van jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In mijn geval optie 5: 3 dagen carnavallen en kijken of m'n deze winter opgebouwde bier conditie volstaat om er een paar lange dagen van te maken :). Vanaf volgende week de focus weer op mtb en dan zeker ook mee in de weekenden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrijdag kan evt een monferland, nijmegen, lange tocht eernhum of een race rondje? En dan za of zo of za en zo iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is je vergeven ouwe leeuw.

    Here is the plan:
    Ik heb zondag afgesproken met mijn neef Evert om half 10 in Essen. Dat is in hetzelfde gebied als Wetter, Hattingen, etc. Is 107km dus als we rond 8u vertrekken zitten we ruimschoots goed.
    Dit is de tocht die we van plan zijn te rijden: http://www.gps-tour.info/en/tracks/detail.76169.html
    Zoals jullie zien zo'n 62km en 1500hm.
    Ik kan 2 bikers + bike meenemen.
    Zowel Evert als ik hebben een GPS device waarmee we kunnen navigeren.
    Laat maar weten of jullie het wat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bart, hoe reeel is 1500 terug in Arnhem?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, de gemiddelde snelheid valt toch altijd weer tegen. Ik schat toch wel in dat we tussen de 4 en 5 uur bezig zijn met alles er op en er aan. Uitgaande van weer 1.5uur terug rijden moet je realistisch toch rekenen op een uurtje of half 4 of 4 terug in Arnhem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die GPS-gast heeft m in 4:10uur gereden.. Als MTBA'er moet 3,5uur dan wel reëel zijn.. ;-)
      "Ride hard or ride home" :-))

      Verwijderen
    2. Haha, mooi motto ;)

      Ik dacht zelf aan 3 uur.. nee andere keer, dit soort tripjes moeten zonder stress.

      Verwijderen
  11. klinkt voor zondag als gaaf plan! zet me even op de lijst van misschien. Moet zien wat ik thuis aan mogelijkheden heb om hond een dag te droppen en een afspraak te skippen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga vanmiddag nog een ritje doen van 2,5 uur (race/mtb) vanaf 12.30. Nog iemand interesse?

    En morgen, zaterdag ga ik een duurtocht doen. Ofde opties met fiets naar 1 vd routes (monferland/nijmegen) of via het bos naar Hoenderloo, Apeldoorn en terug via het bos. Ongeveer 4 tot 5 uur, redelijk rustig ;).

    Zondag word voor mij te krap helaas. Dus rij ik zelf nog wel een rondje in de buurt.

    Als iemand mee wil crossen of racen, mijn volledigenaam@gmail

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga mee... wel even zin om wat in het buitenland te fietsen.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten