OPROEP! *zondag 8 december 2013* VTT MALDEN

Vorig jaar vol in de sneeuw.. dit jaar hopelijk nog niet!

Vertrek: 8:30 (strak, dus 8:25 aanwezig) vanaf cafe Vrijdag! (9:30 start in Malden)
Op de fiets naar Malden 26km, daar 45km toertocht en 26km retour..

WIE GAAT ERMEE?????




Naam tocht:De Pedaleurs Cross
Soort tocht:MTB-tocht
Datum van:zondag 8 december 2013
Deelnemers:500 - 1.500
 
Afstanden:35 km / 45 km
 
Startlocatie:Manege VCM, Lierseweg 4, Malden
Plaats:Malden
Provincie:Gelderland
Organisatie:Toerclub De Pedaleurs
Website:http://www.pedaleurs.nl

Reacties

  1. Met een kleine slag om de arm ben ik er bij. Kies wel voor de 'laffe' variant door met auto te gaan. Ik bied een carpool plaatsje aan. Stuur aan op 09:30 starten in Malden en dus aan te sluiten bij Joene en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat wel om mijn lijstje, maar ik bekijk nog even wat ik ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het dit (bah) weer gaat worden, ga ik ook met de auto en het dan lekker op tempo afdraaien.. Maar even kijken wat het weer doet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn plan is sowieso met de auto. Mijn conditie staat andere fratsen niet toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helaas werken, dus geen thuisrondje zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me bij Joene aan: weeronline - auto en op tempo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben er ook bij. Of ik met de fiets ga hangt af van het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet niet waar jullie het allemaal over hebben met dat "op tempo". Het is frickin' december!!! Deze jonguh gaat met de auto en toch toeren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik toer met je mee Kex. Kies er wel voor om heen en weer te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga van de vogeltjes genieten onderweg! En het krentenbrood haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten