MTB-Arnhem on ice!

Het was even wennen voor de meesten, maar de primeur van bikers on ice was zeer geslaagd! Gelukkig viel er nog wel wat bij te schaven bij iedereen. Kurt en ik hadden in elk geval eer van ons werk. Mooi om te zien hoe leergierig en enthousiast iedereen was. En met de afsluitende estafette heeft iedereen ook de eerste race ervaring op het ijs ervaren;-)
Nu maar hopen op natuurijs om de lessen vaker in de praktijk te kunnen toepassen. Als de baan in Arnhem tijdens vorst open is, spreken we snel weer wat af, leuk. Of als er belangstelling is kunnen we het nog een keer in Deventer doen. Op woensdag kunnen we dat mooi een keer afspreken, dan hebben we onze training gehad en is er aansluitend een publieksuur. Ik ben voor!
Dank ook aan Maarten Heins van Heinsschaatsshop in Elden voor het beschikbaar stellen van heuse klappers. Edo en Stef gingen er als een speer op.










Reacties

  1. Gijs en Kurt bedankt! Het was top om na 20 jaar weer eens op schaatsen te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gijs en Kurt, idd bedankt voor de super begeleiding! En ik vond het ook leuk om Gijs een keer in zijn natuurlijke habitat te zien.. ;-)

    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar als MTB-Arnhem winteractiviteit. ;-) Al moet ik nog wel flink wat aan de gang met de techniek, helemaal om het gevoel te krijgen dat ik ook een conditioneel een training hebt afgewerkt. Maar erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en leerzaam! Nog een keer in Deventer of hopelijk Arnhem heeft zeker mijn belangstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geslaagd evenement mannen! Verliep 'gladjes' en dus zeker voor herhaling vatbaar. Ga wat meer regelmaat hierin proberen te krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was zeker fun en leerzaam. Bedankt. Als Cranevelt buitenbaan opengaat, dikke kans dat je mij op de veegmachine ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was een leuke avond! Ik weet waar ik aan moet gaan werken! Op naar de vrieskou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten