Biken in Duitsland, zondag 15 dec 2013

Aangezien er dit weekend geen Vtt is,
hierbij wat leuke opties:

- Mtb GPS tour rond Wetter of Ennepetal, iets meer dan 1,5uur heen rijden, daar circa 60km biken. Redelijk dicht bij huis en wel buitenland gevoel met wat lekkere lange klimmen, maar geen idee of het rondje echt leuk is.

- Mtb tocht vanaf 's Hertogenbosch, rond de IJzerenman met doorsteek naar mtb-rondje Loonse en Drunse duinen, circa 40min heen rijden, daar circa 60km biken. Erg dichtbij met een heel speels en leuk voorstuk en een erg leuke mtb-route, alleen zal het verbindingstuk even met een kaartje zoeken worden.

Alles afhankelijk van het weer, aangezien deze op het moment te vertrouwen is als een kapotte koelkast!

Dus wie heeft er zondag wat zin in mtb-actie....

Reacties

  1. +1 voor 's Hertogenbosch op dit moment! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeroen, kijk even op mijn Strava op data 29 en 30 april. Is dat niet zo'n beetje hetzelfde gebied als waar jij op doelt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt.. je bent daar ook boven Hagen langs gekomen.
      Maar pff 75km heb je 6uur over gedaan?? Dat is dan weer niet echt het plan... haha

      Verwijderen
  3. Je kan ook route holten en nijverdal koppelen.

    Maar Duitsland zal t niet zijn dan.. ik sla nog even over, ga weer gek doen als t van mijn lichaam mag. Januari denk ik. Eerst snowboarden, veel leuker ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of gewoon nog ff inschrijven voor de off road duathlon in groesbeek. Als het niet ineens hard gaat regenen ligt het parcours er superstrak bij. Net als in Malden afgelopen weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook nog aan zitten denken, en er is ook een wedstrijd van de Veluwe wintercompetitie. Maar ik heb nog niet zo'n zin om te koersen, is het ook nog erg vroeg voor. Maar lekker toeren en een beetje in een nieuwe omgeving rijden is altijd leuk.. ;-)

      Verwijderen
    2. duathlon inschrijving is ca 6dgn al gesloten en mega vol

      Verwijderen
    3. Mooi! Dan hoeven daar iig niet meer over na te denken.. ;-)

      Verwijderen
  5. Kunnen in Apeldoorn toeren via route posbank. Maar, is wel een rit van 4 uur dan. Omgeving Apeldoorn is bekend bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ga alleen niet om 8.00, feestje ervoor. En je weet, ik doe niet aan mate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha.. goed bezig topper!

      En is zeker ook een leuk plan, dus deze onthouden we.. ;-)

      Verwijderen
  7. Ik zie Duitsland nog steeds zitten. Mijn neef gaat ook. Wat dachten jullie van: http://www.gps-tour.info/en/tracks/detail.38312.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maarrrrrr... ik moet alleen helaas afhaken! :-(
    Vandaag met biken op mijn rug gevallen en ben behoorlijk beurs. Ik kijk morgenochtend pas wat wel en wat niet gaat. Maar een tocht in DE is sowieso even teveel.. Helemaal omdat het een beetje zonde is als het toch niet gaat. Balen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een andere optie is nog de Vtt in Doetinchem, welke sommige al gaan rijden..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. check, heen fietsen, toeren en weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer Jeroen, ik hoop dat het meevalt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie gaat er mee?? Ik stel voor 8:25uur ING kantoor op de Velperweg vertrek stipt 8:30uur. 45km toertocht en weer terug.

    tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Balen Jeroen! Maar zag dat jullie mooi rondje hier in de buurt hebben gereden! Ging kennelijk nog beest ok dus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kon er doorheen fietsen.. valt uiteindelijk gelukkig heel erg mee!

      Verwijderen

Een reactie posten