Aanhaken: Schaatsclinic 12 december!


Iedereen die nog mee wil doen donderdag: welkom!!

Er is veel enthousiasme voor de schaatsclinic: it giet oan!! De datum staat op 12 december, verzamelen 19.30 in de kantine van het Triavium in Nijmegen. Zoals het er nu naar uit ziet zijn we met ongeveer 10 personen. Daarom heb ik een teammaat Kurt van de Nes gevraagd om mee te helpen. Hij heeft zelfs een trainersdiploma. Dus we kunnen iedereen dan voldoende aandacht geven.
Tot nu toe hebben zich opgegeven: Almar, Bart, Ronald, Nick, Jeroen & Jeroen, Robin, Stef, Edo en aanhang. Als er nog meer liefhebbers zijn, ook aanhang, welkom!
Degene die klappers willen proberen heb ik al verwezen naar Heinsschaatshop in Elden. Met Maarten Heins kun je je melden en hij kijkt of hij passende klappers heeft. Als dat het geval is zijn er ook geen kosten aan verbonden.
Als verder mensen de schaatsen willen slijpen, dan kan ik dit voor je doen. Bel me dan even, dan kunnen we even wat afspreken (06-42570529).
Dan is iedereen weer even op de hoogte, nadere berichtgeving volgt!

Reacties

  1. Klinkt erg goed man! Heb er zin in.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn techniek kan ook wel weer een oppepper gebruiken. Ik ga mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 12 december staat genoteerd. Ik kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gijs,

    Helaas moet ik me afmelden, ik moet werken in Italie. Veel plezier

    Groeten Maurits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb de klapper klaar liggen en heb er zin in... Helaas moet ik m'n vriendin wel afmelden. Ze moet uit Groningen komen en redt het bij lange na niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ook zin in! Ben benieuwd of ik een beetje kan blijven staan.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er zeker, alleen al om Jeroen te zien 'lijden'...vriendin wrschnlk ook v/d partij, e.e.a. afhankelijk van functioneren (pijnlijke) enkel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er zin in, alleen schaatsen zijn niet helemaal scherp. Maar het zal wel te kort dag worden, dus ik ga het ermee doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Gijs,

    Vandaag rustige duurloop gepland, kuitprobleem en met de bus terug. Geen idee hoe het er morgen voor staat maar schat de kans op deelname op 20%.....schaatsen met klapschaatsen zal met handen en voeten gaan waarbij de kuit het niet op routine aan....Ik hoop uiteraard wel actief v/d partij te kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten