Hardlopen (4), 13 nov 2013

Woensdag is het weer zover.. er mag gerend worden!

Er wordt gezamenlijk, met de klok mee, onderstaande standaard ronde van 5 kilometer gelopen. Dit met idee dat (door niveau verschillen) iedereen zijn eigen tempo kan lopen en 5k voor iedereen overbrugbaar is. Pro's kunnen hier dan zelf hun training omheen aanvullen. En is het natuurlijk leuk om via Strava je resultaten in een KOM rondje terug te zien. Start en einde van het rondje is bij de ingang van Sonsbeek, waardoor voor een tijd registratie de weg niet overgestoken hoeft te worden. Dus neem het rondje vast goed in je op! Later in het hardloopseizoen gaan we het rondje nog variƫren of verlengen.

Vertrek: 19:00 vanaf Sonsbeek villa (Eventueel spullen wegleggen of drankje doen ;-)

Ps. Even op de blog laten weten of je komt hoeft niet, maar wordt wel gewaardeerd..

Reacties

  1. Reacties
    1. Bij mij nog wel even onder voorbehoudt. Ga 's middags met collega's nog een rondje Elterberg pakken, ga er vanuit dat ik daar niet moe van wordt.. Maar je weet t niet he.. ;-)

      Verwijderen
  2. Kan ik ook de opbouwtraining doen op dat rondje? Moet je wel lang wachten voordat ik terug ben. Zit nu op > 8,5 km/u gemiddeld bij een opbouwtraining.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk het idee is dat iedereen zijn ei kwijt moet kunnen.. ;-)

      Verwijderen
  3. Ik ga vanavond wat later. Dus ik sla de gezamelijke training over. Al wel vandaag ingeschreven voor de 7km 3e kerstdagloop! #allesvoorde3ekerstdagloop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sla over in verband met teveel werk. helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik me beter eerst even had kunnen aanmelden als deelnemer. Maar alleen is het rondje ook best leuk om te doen :-) Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat toch iemand nog geweest is.. ;-) Ik had er 3,5uur opzitten waarvan het laatste uur in het donker en in de regen.. Hardlopen zat er dus niet meer in.. ;-) volgende week weer!

      Verwijderen
    2. 3,5 uur gefietst? AMAI! Nu al koning van de VTT's!

      Verwijderen
  6. Gistermiddag nog even bij Run2Day geweest. Kwam uit op de Saucony Grid Guide 4. Kleurstelling leek me van een tijdje terug en twijfelde nog over de aankoop, dus niks gekocht.

    Eenmaal thuis op het internet nagekeken en inderdaad, het bleek het een 2011 model te zijn. Mocht ik hem voor de helft van het geld (nu 125 euro) mee kunnen krijgen, is het dan te doen? Alternatief is de Saucony grid guide gtx6 (met Goretex)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen wat goed voelt.. is toch voor iedereen weer anders.. ;-)

      Verwijderen
    2. Gisteren terug geweest. Kon 30 % korting krijgen op de Guide 4. Via een webshop kon ik echter de Saucony ProGrid Guide 6 (model 2013) voor 65 euro krijgen inclusief verzenden. Deze dus maar besteld. Volgende week komen ze binnen, ondertussen op de oude Adidasjes doorlopen :)

      Verwijderen
  7. Woensdag ga ik proberen er nu wel bij te zijn.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jawel hoor, lekker rondje om het park dribbelen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten