Seizoen afsluiting zaterdag 2 november

Mannen,

Het seizoen is weer bijna ten einde en dat kan maar 1 ding betekenen: een avond gezellig eten, bieren en sterke verhalen vertellen!

Bij deze stel ik voor om de seizoen afsluiting op zaterdagavond 2 november te houden, aanvang 19:30 uur. Wokken is altijd goed is voorgaande jaren gebleken, maar andere suggesties zijn ook welkom!

Laat hier weten wie er allemaal zin heeft om te gaan, dan kan er iets gereserveerd worden. Ook al je niet gaat, graag ook een reactie!

Op 20 oktober ga ik bellen voor de reservering!

Gr. Nick







Update: Namen toegevoegd.

Tot nu toe aangemeld:
Jeroen B.
Jeroen X.
Bart van der Mark
Lars
Edo
Robin S.
Nick
Tom
Rutger
Joost B.
Arno
Frank
Herman
Mark
Rik G.

Update 1-11: Locatie is veranderd naar Sonsbeek Paviljoen, aangezien bij Lounge8 drinken niet inclusief was. Totale schade p.p. zal 27,50 euro zijn. :)

Adres:
Zypendaalseweg 30
6814 CL Arnhem

http://www.sonsbeekpaviljoen.nl/contact.aspx

Aanvang: 19:30 uur.

Reacties

  1. Super dat je dit organiseerd Nick! :-)

    2nov is wat mij betreft prima. Wokken bevalt altijd goed (mede dankzij de vele kannen bier..)
    En achteraf natuurlijk weer de stad in! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...en helaas weer een uncheck voor mij. Ik kan pas laat die avond van huis weg ivm het ontbreken van oppas voor de kinderen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat van huis = gewoon aanwezig kunnen zijn Arnout! ;) Liever laat dan niet. Na het wokken sowieso de stad in!

      Verwijderen
    2. Op het ogenblik staat er nog Luxor in de planning voor die avond, maar mocht dat wijzigen dan voeg ik me (uiteraard) bij jullie...;-)

      Verwijderen
    3. Voor de helderheid: ik ga dus NIET mee wokken.

      Verwijderen
    4. Maar heel misschien stiekem gezellig bier drinken dus ;)? Hiervoor is geen reservering nodig trouwens haha

      Verwijderen
    5. Zou zomaar kunnen..ondertussen is ook duidelijk geworden dat mijn vrouw nĂ­et werkt die avond dus ik heb wat meer mogelijkheden....

      Verwijderen
    6. Het is me dus niet meer gelukt helaas....jullie nog een leuke avond gehad?

      Verwijderen
    7. Het was een memorabele avond! Vooral in Juicy Lucy :)

      Verwijderen
  3. vooralsnog nee, heb die middag een clinic in de duitse bossen net over de grens bij coevorden. Als ik nog redelijk op tijd terug ben doe ik mee met t bier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola, ik moet wel weten voor hoeveel mensen ik kan gaan reserveren. Afgelopen jaren was vaak niet bekend hoeveel mensen er zouden aanschuiven bij de WOK. Dus als iemand aangeeft dat ie komt verwacht ik ook dat diegene komt, mits je een goede reden hebt. Niet om lullig te zijn, maar vorig jaar was het echt een chaos bij de WOK vanwege mensen die toch even langs kwamen voro de gezelligheid (wat overigens wel gezellig was :) ).

      Verwijderen
  4. Ben er toch niet bij. Blijk een weekendje weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben nog bezig met regelen. In Elst zit een mooie, goede en niet zo dure wok. Is wel ff fietsen, maar dat kunnen we :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja maar het mooie is dat we na het wokken, voro wie zin heeft, nog de stad in kunnen.

      Verwijderen
  6. Ik heb nog een verjaardag die avond maar bij het wokken erbij zijn moet lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het begint al een mooi lijstje te worden mannen! Aankomend weekend ga ik de reservering regelen (20 oktober).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan helaas niet, was er graag bij geweest....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Check! Ben er bij!
    Beetje late reactie, sorry hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi! Morgen ga ik reserveren. Hopelijk is er nog plek!

      Verwijderen
  10. Update 24-10: Reservering is gemaakt voor 2 november om 19:30 uur voor 15 man Tot nu toe hebben 13 mensen zich opgegeven.. Zullen we om 19:15 uur verzamelen voor Lounge8 (Velperplein 23)? Meer info op http://lounge8.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje hele late reactie.... Maar gaat me niet lukken helaas. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Update 1-11: Locatie is veranderd naar Sonsbeek Paviljoen, aangezien bij Lounge8 drinken niet inclusief was. Totale schade p.p. zal 27,50 euro zijn. :)

    Adres:

    Zypendaalseweg 30
    6814 CL Arnhem

    http://www.sonsbeekpaviljoen.nl/contact.aspx

    Aanvang: 19:30 uur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten