Einduitslag MTB Arnhem trophy

Met de Bart Brentjens Challenge van afgelopen weekend achter de rug zijn de uitslagen van de MTB-Arnhem trophy bekend. Bij de cross country ging de eindoverwinning naar Robin Smit op de hielen gevolgd door Frank Molenaar. De slimme timing en scherpe tijden in de Strava challenge gaven uiteindelijk de doorslag. Het podium bij de XCO wordt compleet gemaakt door multitalent Jeroen Brands.

Bij de marathon trophy is de eerste plaats na een zeer constant seizoen voor Jeroen Brands. Om het jeroenenfestijn compleet te maken is op de tweede plek jeroen Klerkx terug te vinden. Hier wordt het podium volgemaakt met Frank Molenaar die met de goede uitslag in de BBC nog net het podium op klom.

Prijsuitreiking tijdens de geplande wokavond.

Volledige uitslagen hieronder:

ps. Het kan zijn dat ik in de uitslagen van de BBC nog iemand heb gemist. Graag melden in de reacties dan pas ik de uitslag nog aan.

Reacties

  1. Bart Brentjes was gaaf. Het leek met de modder en door de geulen wel alsof er een lint soldaten door de bagger naar het front gingen. Echt bizar af en toe. Het was mijn eerste 100+ marathon en was ietwat voorzichtig gestart, ook wel gedwongen omdat ik bij de toerrijders in het bijna laatste vak stond. Door de oponthoud heb ik mezelf niet opgeblazen maar steeds harder gaan rijden. En de laatste 30 km samen met oud marathonschaatser Casper Helling gereden. Dat was goed gezelschap en heb zelden zo'n lekkere koers gereden. Met 4,47 26e bij de toerrijders. Volgend jaar dus maar met e wedstrijdrijders mee;-) En hopelijk dan ook wat meer MTB Arnhemmers aan de start! De marathon smaakt in elk geval naar meer:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben meer van lange afstand met goed weer. kan daar ook een klassement van komen? En voor de rest aan de top drie, gefeliciteerd natuurlijk. Volgend jaar probeer ik het jullie moeilijk te maken ( en vooral mezelf)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Netjes gedaan Gijs!

    Er zijn geen schraps (beste 10 wedstrijden)? Op basis daarvan zou frank de xc winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schrapresultaten zijn meegenomen. Het gemiddelde van Frank ligt inderdaad hoger. Robin pakt 930 punten uit zijn beste 10 wedstrijden en 80 strava punten. Frank pakt 980 punten uit de beste 10 wedstrijden en 10 punten met de strava challenge. Dat is dus de doorslag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt SCHITTEREND dat de strava challenge doorslag gevend is voor de einduitslag! Wie had dat kunnen bedenken.. ;-) Ik ben blij dat dit in het marathon klassement niet meetelt, anders was ik ook de sjaak.. haha..

      Verwijderen
  5. Ah net uit de top 5 gevallen! En dat met zo'n topseizoen van mij!! :P Jeroen X. en Robin gefeliciteerd! We gaan het dik vieren op 2 November.

    Wat betreft Strava..echte courreurs gebruiken geen Strava! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welke strava challenge? Ik als kom koning had dat moeten weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten