Hardlopen 30 okt 2013


Het idee is om als winter activiteit één keer in de week gezamenlijk te gaan hardlopen. Voor alsnog is hier standaard woensdagavond 19:00 voor gekozen. Al zijn er ook al geluiden om dit iets later te doen? Laat vooral even weten welke dag en tijd jou het beste uitkomt? Meeste stemmen gelden..

Er wordt gezamenlijk, met de klok mee, onderstaande standaard ronde van 5 kilometer gelopen. Dit met idee dat (door niveau verschillen) iedereen zijn eigen tempo kan lopen en 5k voor iedereen overbrugbaar is. Pro's kunnen hier dan zelf hun training omheen aanvullen. En is het natuurlijk leuk om via Strava je resultaten in een KOM rondje terug te zien. Start en einde van het rondje is bij de ingang van Sonsbeek, waardoor voor een tijd registratie de weg niet overgestoken hoeft te worden. Dus neem het rondje vast goed in je op! Later in het hardloopseizoen gaan we het rondje nog variëren of verlengen.

Vertrek: 19:00 vanaf Sonsbeek villa (Eventueel spullen wegleggen, of achteraf een bier doen ;-)
Ps. Even op de blog laten weten of je komt moet niet, maar wordt wel gewaardeerd..

Reacties

  1. Woensdag = prima! 19:30 uur komt mij beter uit, al zal ik de komende weken eerst zelf wat gaan opbouwen en dan zien jullie me vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prima, zullen eens kijken wat ideaal is.. En eten er voor of er na?? hmm twijfel.. ;-)

      Verwijderen
  2. Ben erbij. 19:00 of half uurtje later is mij om het even. Woensdag perfecte dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er woensdag ook bij. 19.00 of 19.30 maakt mij niet echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeroen, vanavond doen we 19u toch? En Witte Villa ipv viaduct, correct?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten