Stand MTB-Arnhem trophy 30/jun/2013

Onderstaand de bijgewerkte stand van de cross country en marathon MTB Arnhem trophy. Bij zowel Robin als Arjan die beide de 10 wedstrijden aangetikt hebben beginnen  de schrapresultaten weg te vallen. Het is en blijft spannend. Volgend weekend het NK in Groesbeek waar er dubbele punten te halen zijn. Daarna in ieder geval nog Steenwijk, maar het aantal wedstrijden om het verschil nog in te maken is zeer beperkt.
XCO 30/jun/2013
 In de marathon stand is Amerongen verwerkt. De winnaar van die wedstrijd staat ook fier bovenaan in het marathon klassement. In het tweede weekend van augustus zijn hiervoor nog dubbele punten te halen in Trooz bij de Bataille des Ardennes! Over dit grill, bier & bike weekend volgt later meer info, maar kruis hem vast aan in je agenda!
XCM 30/jun/2013

Reacties

  1. Is er met de Grand Raid nog een paar punten te verdienen voor het marathon klassement?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Starten levert je sowieso twee punten op, maar je moet vooral meer mensen zo gek krijgen dezelfde afstand te rijden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2?!?!?!?!?!?!? Om helemaal naar Wallis te rijden en 5000hm te klimmen? Tientallen bidons te ontwijken op de eerste afdaling? Op mijn wenkbrauwen om binnen die tijdlimieten te blijven? Kapot te gaan op de Pas de Lona? De klim bedoel ik maar misschien nog erger de afdaling?

    Vind je zelf ook wel wat mager lijkt me...

    Maar ik zie een oplossing: jij komt zelf wel vaker in Zwitserland toch? Maar ja, moet ik wel voor je eindigen. Mmmmm, dit is een lastige...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten