ff Spammen! Straatcross Mirroi 10 Augustus

Super illegaal natuurlijk om hier ff dikke reclame te maken. Maar ik wilde de streetrace in Middelrode hier toch ook even onder de aandacht brengen, wie weet zijn er nog een aantal MTB-Arnhem leden die mee willen doen!
Voor de gene die het niet weten. Vorig jaar ben ik begonnen met een streetrace organiseren in Middelrode (Vlakbij Berlicum/Den Bosch),dat was toen best een dik succes. Nick v.d. Heuvel deed ook mee en werd er 4e bij de licentiehouders! Dit jaar is de 2e editie alweer gepland op 10 Augustus.
Hieronder zet ik ff de flyer neer. En als special mtb-arnhem aanbieding, als je nou ff bij licentienr invult: MTB-Arnhem dan zorg ik dat je een plekje krijgt redelijk vooraan zodat je niet achteraan de lijst komt te staan! owja, en After-Party ;)


Ciao  en tot de 10e Augustus.

Reacties

  1. Ik hou wel van dit soort spam! Ingeschreven met 'sta redelijk vooraan code' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blog is juist bedoeld voor dit soort dingen, dus niks spam! Helemaal goed!! :-)
    Ik ga de datum nog even checken, maar redelijk vooraan klinkt goed (Dat zegt ie overigens wel tegen iedereen.. dus vooraan is dan erg relatief.. haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan het altijd proberen jeroen ;). Maar probeer bekende enzo wel een beetje een fatsoenlijk plekje te geven en niet dat er nog 50 man voor ze staat ;). haha maar mooi als jullie komen koersen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm.. moet helaas passen, maar wel heel mooi initiatief!

    Er is dat weekend op zaterdag namelijk een RWP-cup marathon in Duitsland en op zondag Batailles des Ardennes (MTB-Arnhem marathon kampioenschap). Waarbij het idee is om met zoveel mogelijk man een camping te pakken en van te voren de BBQ met bier soldaat te maken.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten