Bike-Event Papendal vrijwilligers gezocht

He bikers,

Een aantal kennen mij, maar voor een aantal ben ik ook een onbekende. Zal mij eerst even vlug voorstellen. Ik rijd de afgelopen 20 jaar al op de mtb door Arnhem en omstereken en train daarnaast ook een kleine groep jeugd MTB'ers bij RETO (oa samen met Mark Dijkstra).

Ondanks dat ik er (helaas) nooit bij ben toch even een oproep. 16 juni wordt er een MTB wedstrijd op Papendal georganiseerd tijdens het Bike-Event wat hier dan plaats vind. Hiervan zullen jullie ongetwijfeld op de hoogte zijn gezien de mailingen vanuit de KNWU. Anders kijk nog eens op Papendalbikeevent.nl.
Wat is nu mijn vraag, vanuit de organisatie is de vraag naar RETO gekomen of wij vrijwilligers kunnen aandragen die kunnen helpen bij deze dag. Wij hebben hierbij aangegeven dat dit alleen zal zijn als de vrijwilligers ook bij de parcoursen ingezet worden, dus niet als parkeerwacht of e.d.. Aangezien er hier op de blogspot van MTB-Arnhem ook een aantal Reto-bikers rijden dacht ik laat ik hier eens informeren of er nog mensen willen helpen dan heb ik gelijk de hele groep MTB'ers bereikt die ik ken :-).

Een aantal zal er wellicht meedoen, maar als je wil helpen laat het hier dan even weten en geef dan gelijk aan hoelang je wil helpen, hele dag of bijvoorbeeld een halve dag.

Greetz,

Rik

Reacties

  1. Ik kan niet, maar goed om het event even onder de aandacht te brengen! Suc6..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten