23/jun/2013 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Zondag 23 juni wordt in Malmedy het startschot gegeven voor één van de heftigste marathons in Europa en zeker van de Benelux. De rit over de hoge venen heeft alles wat je van een mtb marathon mag verwachten. Een aanslag op je uithoudingsvermogen, prachtige technische singletracks, smerige slijkstroken, oneidinge en steile klimmen en dikke downhills. Er zijn drie afstanden te weten 65km (1800hm), 90km (2500hm) of 115km (3000hm). De langste en de korte afstand maken deel uit van de SforZ-Rose marathon cup. En de lange afstand is onderdeel van de East Belgium Marathon Challenge (samen met Les Cimes de Waimes en de Ardenne Trophy). Meer info is te vinden op de website (klik).

Wie zijn erbij!?

Reacties

  1. Zelf rijd ik de 65 kilometer en aangezien de start daarvan pas om 10:00 is rij ik 's ochtends met Nicole die kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo, ik ga me inschrijven voor de 90 km en wil ook graag 's ochtends vetrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook s'ochtens heen en rij de 65km, start 0m 10:00 dus redelijk normale tijd weg. Moet me nog even inschrijven. Vervoer moet ik nog even checken of er toeschouwers meegaan. Verder 65km omdat het meetelt in de rwp-cup en het de 3e keer achter elkaar is dat ik deze afstand dan rij. 2011 3:54uur, 2012 3:39uur, 2013 moet binnen de 3:30 kunnen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha mannen,

    Voor mij zijn de plannen iets gewijzigd, moet eind van de middag in Zwolle zijn. Ga nu waarschijnlijk de bergrace in Lunteren rijden. Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn in mijn startnummer, ik heb al betaald, voor een tientje kun je 'm overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten