"Schaatsen" Donderdag 24-01-2013

Inmiddels is de schaatsbaan Thialf in Arnhem al een paar dagen open. De weersvoorspelling deze week is het schaatsen positief gezind, dus tijd voor een MTB-Arnhem winteractiviteit. Voor wie zin heeft gaan we donderdag schaatsen, je kan op (eigen)tempo rondjes draaien of met zwaaiende armen proberen rond te komen.. Iedereen is welkom!

Waar: Schaatsbaan Thialf (Sportpark 't Cranevelt, Daam Fockemalaan 1)
Wanneer: Donderdag 24 januari
Hoelaat: Vanaf 19:00 (tot max 22:00)
Kosten: Toegangskaartje kost €3,-  + wat kleingeld voor de koek en zoopie..

Tot dan!

Reacties

  1. Mooi..

    Sijtse, Maaike en Mara komen waarschijnlijk ook. Dus het wordt sowieso een gezellige boel.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog serieus last van mn rug/ribben van het karten....en ik ga mij op glad ijs bevinden als ik ga schaatsen...dus sla dat nog even over....zucht (auw!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey mannen, dan zo maar ff. Sinds kort ben ik ook lid, maar hoe kan je op de blog iets nieuws posten? Reageren gaat wel, maar iets nieuws zie ik nergens staan?

    En gaan er nog mensen zaterdag ochtend op de mtb of racefiets rijden?

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten