MTB-Arnhem Kart kampioenschap, 18 jan 2013

Dit keer is je VO2 max en of je al veel kilo's kunt squatten niet belangrijk. Toch wordt onze competitie drang natuurlijk weer gevoed.
Met het kampioenschap gaat er namelijk gestreden worden om de snelste MTB-Arnhemmer op de kartbaan!!

Wanneer:   Vrijdag 18 januari 2013.
Hoelaat:   20:00 aanwezig.
Kosten:   €13,50 p/heat.
Waar:   Kartbaan Duiven (Nieuwgraaf 5)
Afterparty:   Voor wie wil is erna nog de mogelijkheid om in de stad op de winnaars (en verliezers) te toosten (of verdriet weg te drinken ;-)
Aanmelden:   Door even te reageren op deze post!

Er is een optie geplaatst voor één heat met ongeveer 10pers (max 13pers per heat). Er wordt ter plekke gekeken of er nog interesse is voor het rijden van een 2e heat. 

Indeling gebeurd op volgorde van aanmelding, waarbij eerst een max van 13pers wordt aangehouden. Bij veel meer aanmeldingen kunnen we dit weer opsplitsen in twee groepen.

Deelnemers:
1. Robin Smit
2. Bas Carpaij
3. Jeroen Brands
4. Sijtse Kamphuis
5. Jeroen Klerx
6. Stef Schreutelkamp
7. Mark Dijkstra
8. Ronald van den Heerik
9. Almar Mager
10. Frank Molenaar
11. Wiebrand Kout
12. Rene Kanters

Pitcrew:
1. Edo Riemersma

Reacties

  1. Omdat mijn vrouw werkt op vrijdagavond tot 23.00 uur moet ik 'm even laten schieten tot mijn spijt. Mocht het nog gezellig zijn in de stad tegen die tijd dan sluit ik graag aan......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Check! zet hem maar in je agenda.. ;-)

      Verwijderen
    2. Dan is het misschien wel handig als ik het mobiele nummer van één van jullie heb.....

      Verwijderen
  2. Check!

    Let op, op zaterdag ook de goudsberg hel in Ede. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is maar een toertocht he.. die kan ook gewoon gereden worden met wat biertjes op.. ;-)

      Verwijderen
  3. Ik ben er niet bij, al een ander feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moet je je zinnen helaas maar op een ander kampioenschap zetten.. ;-)

      Verwijderen
    2. Zo is het! Misschien dat ik er wel bij ben bij de Open Goudsberg Kampioenschappen!

      Verwijderen
  4. d'r bij. Shit...Nick niet, kon ik hem eindelijk op achterstand zetten, met 2meter lengte in zo'n kart is tie toch een aardige windvanger, en LZP (lichaamszwaartepunt) ligt aardig hoog, dus kantelen in de bochten behoort ook tot de mogelijkheden. Slimme keuze....ander feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha.. helaas geen kans om Nick te verslaan :-)

      Verwijderen
    2. Vorige keer was ik 2e achter Robin. Ben ook in de kart rap!

      Verwijderen
    3. Tja. daar is helaas geen bewijsmateriaal meer van.. ;-)

      Verwijderen
    4. Jawel, heb de beker volgens mij nog...even zoeken!

      Verwijderen
    5. Haha.. die vind ik echt goed!! :-) Als iedereen maar weet dat er dit jaar alleen voor de eer gestreden gaat worden.. ;-)

      Verwijderen
    6. ik heb nog een introduce....Ronald van den Heerik, zet maar op de lijst. ps: hij wil ook gaan mtb-en zoals het ernaar uitziet bij blogspot club

      Verwijderen
    7. Donders kan de beker zo snel niet meer terugvinden. Maar Robin en Arjan Leenstra kunnen m'n verhaal bevestigen haha. Arjan was op 0,01 s 3e. Robin lag 5 seconden per rondje voor ofzo.

      Verwijderen
  5. Leukerig! Ga proberen er bij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn, kan helaas niet.... Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das jammer, moet werken dus moet het missen. Veel plezier allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan/wil helaas niet meerijden (iets met ribben ;-), maar kom misschien nog wel even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha.. slim.. zou zonde zijn als 2013 weer een 2012 zou worden ;-)

      Verwijderen
    2. Inderdaad! Dan zet ik m'n fietsen te koop ;-)

      Verwijderen
    3. kan je met rondebord langs het parcours staan....

      Verwijderen
  9. Net een weekje vrij geweest en heb hard aan mijn downforce gewerkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Misschien dat ik met een gemotoriseerde 4-wieler niet alleen maar achteraan hoef te rijden! Als er nog plaatsen vrij zijn, komen Wiebrand en ik morgen ook naar Duiven.
    Groeten, René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan nog wel.. er kunnen maximaal 13 man op de baan.. dus ik zet jullie erbij!

      Verwijderen

Een reactie posten