VTT Braamt Montferlandrit 07-okt-2012

Voor een aantal zit het seizoen erop, anderen rijden nog een wedstrijdje hier of daar, sommigen knallen door op de crosser, maar voor velen begint het serieuze hoogtepunt van het jaar: veldtoertochten!

Zondag 07 oktober wordt de eerste leuke VTT in de omgeving gereden. Deze toertocht start vanuit Braamt en gaat door het Montferland. Start is vanaf recreatiepark stroombroek in Braamt (zie locatie).

Starten om 10:00 bij de inschrijving voor een VTT over 55 km.
Mag ik jullie nog eens wijzen op de spelregels.

Reacties

  1. Laatste twee jaar gereden en is erg leuke tocht. Dit jaar zit ik in Zwitserland en moet ik dus overslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke tocht. Ook ik sla over, niet om in het buitenland vertoef maar meer omdat je geen TT kunt rijden met een gebroken enkel. Helaas geen TT's of BBC meer voor mij dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marc, wat heb je gedaan? Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voorlopig pas ik nog even.. Maar is idd echt een leuke tocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks.

    @ Edo : hard onderuit bij TT Vorden. Snel bocht - aanzetten en (blijkbaar) net met mijn achterwiel een super gladde boomwortel ge toucheert. Waarschijnlijk gebeurde dit gelijk met het aanzetten. Doordat ik aanzette was mijn pedaal al weer laag. Op dat moment slaat de hele fiets in 1 klap onder weg (net alsof je op ijs wegglijd). De combinatie hoge snelheid en in 1 klap alle energie op je enkel, terwijl je fiets een slag draait veroorzaakte een krakend geluid in mijn enkel. Lang verhaal kort, direct geopereerd en ze hebben wat metaal aan mijn enkel toegevoegd - die overigens voorzien is van een prachtige witte gips laag - en met het geheel pakket (nu al 2 weken) omhoog op de bank.

    En julie nog lekker gefietst?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai, klinkt niet lekker... Ik heb hem zondagochtend gereden. Parcours lag er mooi bij (droger dan verwacht) en het was natuurlijk super weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten