Donderdagavondtraining 6-9-2012

Vanavond is de een-na-laatste donderdagavond training, het donker wint steeds meer terrein. Langzaam vindt al een mentale switch plaats tussen het rijden van XC-wedstrijden in warme stoffige omstandigheden, naar het dik ingepakt rijden van veldtoertochten door de snijdende kou. Mijn wedstrijd seizoen ben ik nu lekker aan het afbouwen en gezien het deelnemers veld de laatste trainingen ben ik niet de enige ;-) Vanavond beginnen we met een mooi tempostuk over de weg, om ter hoogte van Velp nog even het bos in te duiken. We ramen op nog circa 1,5uur fietsen.

Vertrek: 18:45 vanaf de Boerderij

Reacties

  1. Ik had voor vanavond een rustdag ingepland.
    Volgende week ben ik zeker van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals KeX misschien al had doorgegeven kon ik helaas niet mee: Karen heeft een gescheurde kuitspier opgelopen en gaf aan het koken/kinderen op bed niet (zonder mij) te redden. Hopelijk tot zaterdag/zondag bij de marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was epic! Dikste bike avond van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was magistraal idd!!! Met een achter het knal paarse heideveld naar beneden zakkende vel gekleurde oranje zon.. "virtuoos zeg" :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten