10 juni 2012 Rhein-Hunsrück marathon

Vanuit het dorpje Rhens, vlak onder Koblenz, wordt op 10 juni 2012 de 13e Canyon Rhein-Hunsrück MTB marathon verreden. In deze idyllische streek waar de Rijn en de Moezel splitsen en de Lorelei furore maakte wordt een koers over 80 kilometer en 2000 hoogtemeters georganiseerd. Niet heel spectaculair qua techniek, maar in een prachtige omgeving tussen de wijnranken aan de zonnige rijnoevers. Start zondagmorgen om 9:00 op het dorpsplein.
Meer info op de website van mtb Rhens

Reacties

  1. Ik overweeg te gaan (vandaar ook mijn post als animocheck) maar enkel bij mooi weer om als trainingsrit te gaan rijden. Mijn plan is om met een tentje een camping vlakbij aan de Rijn te zoeken. Heb deze marathon een jaar of vijf geleden ook gereden en het was vooral ontspannen en gemoedelijk. Toen overigens ook gekampeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem definitief niet rijden. Heb nog niet op de fiets gezeten na Saarsleifen (teveel last van m'n rib). Ik ben van plan om komende week weer voorzichtig op de weg te gaan trainen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed plan!! Ik hou hem als optie in mijn hoofd. Hebben nog wel even contact tegen die tijd. Met dit weer ga ik hem iig niet rijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat evntueel nog wel een leuk alternatief kan zijn, van ook zo'n 80 km en een kleine 2000 hm, is de Rursee marathon in Simmerath. Iets dichter bij huis en start om 10:00. Die is zelfs zonder overnachting te doen. Iets voor zeven vertrekken is het haalbaar mee. Website: http://mtb-am-rursee.de/index-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan helaas niet. was een mooie opmaat geweest voor de RdHF.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind ik een nog beter plan!! Helemaal gezien het matige kampeer weer..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten