Uiteindelijk wordt het weer zomer...

Reacties

  1. Waarom zitten wij eigenlijk niet op surfen? Veel leuker dan mountainbiken als ik het zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En omdat bikini's ons niet zo mooi staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit wat in Edo, maar je bent zo verhuisd he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei Nick, een verwijderd bericht zegt meer dan een niet verwijderd bericht...hou je in op de blogspot hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was een dubbelpost Stef, niks aan het handje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verwijderde berichten of niet...mooi om naar te kijken:-) Verder een mooi alternatief voor je lichaamsbalans te oefene..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Robbert, dat denk ik zeker, alhoewel, als ik in de buurt ben van schoonheid begint het mij denk ik wel te duizelen...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten