Biken..

Nog fiets plannen?
A.s. Za?, Zo?, Ma?, Di?, Wo?

Reacties

  1. Zeker, maandag VTT Wageningen (55km) + heen en terug weg. Start 10.00, dus 9.00 Bever?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaterdagochtend was ik van plan 3 uur te draaien . Of Veluwe of Monferland.
    Vertrek vroeg.

    Maandagochtend Vtt Wageningen hou ik in optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marc, ik wil morgen wel aanhaken.. hoelaat en waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 09.00 uur Beek bij 'te Peeske. Idee eerst naar Elten en dan over de route en andere stukken. by The way ik start om 08.30 uit Groessen en rij dan naar Peeske. Daar haakt nog iemand aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Joene,
    Je kunt natuurlijk ook iets later aanhaken. Dan kun je me ff bellen, dan plannen we een 'pick-up'. Laat maar weten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima! ik ben om 9:00 bij camping 't Peeske..

    Kijk morgen ochtend nog wel even hoe de fysieke gesteldheid is.. ;-) Dus als ik er niet optijd ben hoef je niet te wachten.. Ik heb je nummer niet, hierbij mijne 45_616_603.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 9:00 uur bevertime is prima voor Wageningen op 2e kerstdag! Is er uberhaupt dan iemand? Ik ga maar eens slapen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat Wageningen pas dinsdag de 27e is. Wordt dus een rondje Posbank morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Nick, ik ga morgen ook nog effe biken.. alleen niet te vroeg gezien de stap plannen vanavond ;-)

    Check de blog nog wel effe en anders miss tot Wageningen, en miss ook niet (gezien bovenstaand)

    Trusten..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedoel vandaag natuurlijk.. maandag.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil zo 3 uurtjes fietsen. Hoe laat was je idee Joene?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga pas om 11:00.. Aangezien jij al vanaf 6:58 in je fietskleren klaar staat, begrijp ik het als je dan al weg bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja Teun had er zin in vanochtend :D

    Ben later nog 1,5 uur gaan slapen en pas om 14 uur gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten