10-12-2011 Za. Vrije ToerTocht


De voorspellingen zien er goed uit voor zaterdag: zon 50%, regen 30% en 0/1mm.. prima bike weer dus!

Vorige week zaterdag, regenpak aan op de racer gestapt.. droog! Maar ja, wet van Murpfy, het gaat vast regen als ik hem uittrek! Dus 2,5uur met een regenpak aan gefietst, terwijl het droog was.. mmm

Dus as zaterdag gaat deze jongen zonder regenpak op de mtb het bos in ;-) Wie gaat er mee?

VOORSTEL: Rondje Park Hoge Veluwe??, ca. 55km en veel DROGE zandpaden..

Vertrek om 10:00 vanaf de Bever, voor een uurtje of 3 a 4 biken, alles afhankelijk van weer, zin en omstandigheden natuurlijk.. Andere voorstellen ook welkom natuurlijk..

Andere voorstellen qua tijd en/of locatie zijn welkom natuurlijk..

Reacties

  1. Ik ga mee. Ga misschien niet voor de full monty omdat ik 's middags ook nog achter een bal aan ga rennen. Maar ik heb wel goesting aan een stukske sturen. (draaien op het asfalt is wel verstandiger, maar zohoveel saaier)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Check (voorkeur voor over de weg)..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Had zelf het plan om een beetje zandpaden op te zoeken (bv. richting Terlet ofzo..), Dan valt het volgens mij wel mee hoe nat het is en kan er wat makkelijker afstand getrapt worden..

    Maar er wordt gewoon gereden conform "de meeste stemmen gelden" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jongens; Wat about the time?? 10:00 Ok of vervroegen naar 9:00???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en lijkt me een strak plan. Ik heb mijn fiets nog niet voor mekaar maar dat lukt hopelijk wel vanavond.
    Laat het vanavond nog wel weten.
    10:00 uur is voor mij perfect, 9:00 uur vind ik te vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Strak plan, alleen heb ik zwemles met mijn dochtertje dus droog hij ik het niet.
    Ik ga begin vd middag in en om Monferland rijden .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 10:00 strak plan. Ben erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een goed plan. Wie of wat is de Bever?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 10:00 it is.. En hopelijk droog ;-)

    en voor Bever zwerfsport bij 't station..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar 't had natuurlijk net zo goed een coole bijnaam van iemand kunnen zijn ;-)

    The Bever!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de aanwezigheid ;-)

    Uiteindelijk werd het een rondje links om richting Ede.. maar ook een aanrader..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten