1e MTB-Arnhem Vrije Toertocht, met herinnering!

Volgens mij is er komend weekend geen VTT in de buurt te rijden. (Die van Veenendaal is afgelast.)

Aangezien ik de hele week getraind heb, juist gepiekt naar dit weekend, stel ik voor een ongeorganiseerde, gratis, VTT te rijden. Met herinnering voor licentiehouders!

Datum :
Zondag 6 november

Start tijd :
9:30, deelnemers die eerder verschijnen krijgen koffie.

Start Locatie :
Prins Hendrikstraat 23

Lees wel even de kleine lettertjes lezen.

Geen verzorging onderweg, op zelf meegebracht voeding na. Helm verplicht. Rijders die niet goed tegen ongepijlde routes kunnen, kunnen beter thuis blijven. Toertocht gaat altijd door, behalve bij afgelasting. Afspuitlocatie aanwezig, muntjes meenemen.

Reacties

  1. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar anders was ik zeker voor de lange afstand gegaan met herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, maar helaas kan ik er niet bij zijn.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aanwezig, eens zien of ik nog iets van fietsvermogen heb :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er niet bij, is er morgen ook zoiets dergelijks trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wegens zorgplicht start tijd verlaat! 13.00 uur. Voor iemand een probleem?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry.. moet afzeggen.. volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is er volgende week weer een vrije toertocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten