Hardloop avond (Ma 31-10-2011)

De temperatuur zakt, na het werk is het licht van korte duur en het bos is 's avonds een gure, donkere natte plek.. TIJD om onze conditie op andere manieren op peil te houden!

Nu kan je naar de sportschool, een beetje gymen in de hal of met lichtjes op de bike de duisternis trotseren. Een andere optie is natuurlijk "HARDLOPEN".

Klooi jij, net zoals ik, altijd maar wat aan in de winter? Dan is dit je kans om je techniek eens onder de loep te nemen. De hardloop avond wordt verzorgd door onze eigen Stef (die, zoals velen weten, hierin ooit nog een gouden carriere heeft gehad :-)


Er wordt a.s. maandag om 19:00 gestart vanaf Tennispark Beekhuizen, zodat we binnen lekker warm kunnen beginnen. De volgende zaken komen aanbod: warming-up, opbouw trainingsduur en hf, relatie hardlopen-fietsen, risico's blessures en hardlooptechniek. Dan is het plan om een ca. 30min te lopen... zodat we rond 20:00 (ev met een drankje) kunnen afsluiten.

- Wanneer: ma 31 okt (van 19:00-ca.20:00).
- Waar: Tennispark Beekhuizen (Beekhuizenseweg 99, 6881AH Velp)
- Waarom: Voor je techniek, maar vooral voor de lol natuurlijk ;-)
- Kosten: Gratis, maar drank voor eigen rekening.

Reacties

  1. Ik ben erbij. Maandagavond is in de winter sowieso mijn hardloopavond, maar dit helpt zeker om er weer een structurele draai aan te geven. Top initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben er natuurlijk ook bij.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het helemaal bij Beekhuizen is.. Beetje ver rennen ;)..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk initiatief...denk dat ik erbij ben...
    @bartoli, nijmegen is ook zo ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Bart; das een goeie training voor de 7heuvelen loop voor jou.. De rest kan gewoon op de fiets of met de auto komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vanaf rotterdam is het zeer ver rennen voor een maandagavond, maar anders was ik er zeker bij geweest. Ben ook weer aan het rennen geslagen en blijf dat de hele winter doen. Ivm oude blessure geen 7HL nog, maar volgend jaar loop ik graag mee met andere MTB'ers daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top initiatief lijkt me zo! Afhankelijk van werkdruk ben ik er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi initiatief heren!!

    Ik kan er helaas niet aan deelnemen door avonddiensten op maandag.
    Veel plezier!

    Mike

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten