VTT Beerze 29-okt-2011 (van vr op za)

Bikegasten,
A.s. zaterdag is er een toertocht in het gebied waar mijn gouden mtb loopbaan is begonnen.. ;-)

Nu heb ik onderstaand 6p. huisje geregeld op ca. 5 min van de start. Dus.. wie heeft er zin om vrijdag die kant op te rijden, ev. pasta maaltijdje te fixen en wat biertjes te nuttigen? Om vervolgens uitgeslapen aan de start te staan? Beerze ligt op circa een uur rijden vanaf Arnhem.Keuze uit 30km of 50km. De routes voeren u door het schitterende gebied tussen Hardenberg en Ommen. Zo is de Besthemerberg en zelfs de Lemelerberg een zware hindernis in het parcours; een klim van uitzonderlijke moeilijkheidsgraad met een uitdagende afdaling daarna. De deelnemers kunnen tijdens de tocht even bij komen bij de verzorgde pauzes die in de route zijn opgenomen.
Zaterdag start bij camping De Beerze Bulten, Kampweg 1, 7736 PK Beerze, tussen 9.30 en 10.30uur kan gestart worden. De deelnemers kunnen zich daar na de tocht douchen en omkleden. Ook de fietsen kunnen na de tocht worden afgespoten.

Reacties

  1. Dat klinkt best als een goed plan. Heb alleen zaterdagmiddag toegezegd een wedstrijd te gaan voetballen dus eigenlijk zoek ik nog een VTT op zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kex; 9:30 starten - 50km = 12:00 terug = 13:00 weer in Arnhem, kan je zo aansluiten bij je wedstrijd..
    Haha.. mare een volgende keer dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een goed plan, helaas heb ik al andere plannen... veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt goed. Ik ken dat gebied niet, maar lijkt me leuk. Ik ga mee.
    Ik neem aan Hertog Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Lars; Leuk man!
    En Hertog Jan it wil be..
    (dat wordt wel kratje achter in de auto, lap erover en pas in het donker uit de auto halen.. de locatie ligt namelijk diep in het Grolsch territory ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ter info. Adres is een beetje lastig.. als je in de routeplanner het adres "Beerzerweg 37, Beerze" invoert zit je in de buurt. Het is vanaf de N36, de Beerzerweg opgedraaid richting Marienberg, het eerste zandpad rechts..


    Voor wie nog wil aanhaken.. 't kan nog.. Let me know; tel. 06-45616603
    Grz. Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was super. Geweldig huisje dicht bij de start. De toertocht was leuk, veel bochten, gevaarlijke afdaling en steile beklimmingen. Organisatie in orde.
    Goed geregeld Joene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal Top,
    mark in opdracht van stef

    BeantwoordenVerwijderen
  9. KNETTERVET!! Leuke toertocht, ondanks ca 250mtr hoogteverschil uitstekend vermaakt!
    Mooi huisje Joene, complimenten!
    Stef

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jongens bedankt! Idd erg leuk weekend zo..

    En het blijft gewoon gaaf om zo achter elkaar door die bochten te raggen.. respect! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten