Update: DLD 2022!!!

 


Update 15 mei: 

Er is nu een whatsappgroep waarin ik de tot nu toe aangemelde bikers heb opgenomen.  

Op de borrel / BBQ van 19 juni zijn overigens alle MTBA-ers van harte welkom. Drinks: on me. BBQ: BYO. Geef ajb uiterlijk 10 juni via deze blogpost aan als je komt zodat ik voldoende drank kan inkopen. 

Update: nog een kleine 2 maanden en het is zover: DLD 2022. Heb je zin om mee te gaan? Laat het dan ajb weten via response op deze blogpost. Ik zal dan een Whatsappgroep aanmaken voor verdere praktische communicatie. Huidig plan is iig om zaterdag de 18e de Stoneman te rijden (start zonsopkomst in Malmedy) en zondag de 19e een borrel / barbecue (BYO) bij mij thuis in Huissen. Verder heeft Marlon al een oproep gedaan vwb eventuele overnachting(en) en trainingsritten. Vooralsnog plannen we geen fourage onderweg maar mocht iemand zin hebben om dit te regelen dan hoor ik dat graag!

Oorspronkelijk bericht: Het lijkt nog ver weg maar nu we DKD achter de rug hebben is het al weer leuk na te denken over DLD 2022. Het huidige plan is om in het weekend van 18/19 juni een massive rit te maken. Hoog op de lijst staat de Stoneman Arduenna (https://www.stoneman-arduenna.com/nl/). Het is een mooie afwisselende route die heel goed is uitgepijld. En door de "vorm" is inkorten en eventuele fouragering ook vrij eenvoudig. 

Meer info volgt. Maar heb je interesse om mee te gaan, laat het dan alvast weten via deze blog zodat ik rekening kan met wat er nodig is voor de voorbereidingen.   

Reacties

Een reactie posten