** Update ** Seizoensafsluiter 2018, Save the Date !! 24/11

De laatste training heeft plaatsgevonden, het seizoen zit er helaas bijna op 😢

Maar niet getreurd we sluiten natuurlijk het seizoen af met onze befaamde seizoensafsluiter met prijsuitreiking voor onze XCO en XCM kampioenen !!

Dus Save the Date ➨ Zaterdag 24 november



Waar : Hans eten en drinken, Jacob Cremerstraat
Hoe laat : 19:00
Wat en € :  Borrelplank + Hoofdgerecht (keus uit 3) = €20.  Drank apart.

Graag via de blog aangeven of je komt ivm de reservering. Thnx !!

Reacties

  1. Zeer gaarne, maar of het me gaat lukken dat weekend naar NL te komen is nog niet zeker. Misschien is nooit een optie, maar anders kom ik wel gewoon een pils vatten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En voor de planner van het uitje: meer info tzt graag, want ik kom terug uit Praag, en misschien haal ik het eten niet, maar het allerbelangrijkste bierrondje wel uiteraard daarna!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allard ook Tjek. Zijn blogger tjekt hem alleen niet dus doe ik het maar even (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten