Meer marathons!

Afbeeldingsresultaat voor sebamed bike day
Aangezien ik de smaak helemaal te pakken heb wil ik deze zomer nog graag een paar marathons in Duitsland / Belgie rijden. Zijn er hier nog geinteresseerden in 1 of meer van de volgende marathons? Andere tips ook welkom natuurlijk!
SaarschleifenBike Marathon op 29 juli 2018, am 29. Juli 2018
Sebamed Bike Day op 26 augustus 2018, Sebamed Bike Day am 26. August 2018
MTB-Gallahaan-trail op 2 september 2018, am 2. september 2018
VulkanBike Marathon op 8 september 2018, am 8. September 2018

BeMC Marathon Houffalize op 15 september 2018, am 15. September 2018
De Sebamed Bike Day (aanrader!) en de VulkanBike wil ik sowieso gaan rijden. Wel zo gezellig als er meerdere MTBA-ers aan de start staan en misschien carpoolen!

Reacties

  1. Hey Iris, ik wil waarschijnlijk nog wel iets gaan rijden, maar moet nog even kijken. Vulkanbike is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ga zeker nog een marathon doen in het najaar/in de nazomer. Ik zat zelf te denken om 1 of 2 SFORZ marathons mee te pikken. Zierenberg of Titmaringhausen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ten minste nog twee marathons rijden! Ik heb me ingeschreven voor Zierenberg, en zou ook nog graag twee weken later Daun (Vulcan Bike) rijden. Wie gaat er mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten