Dikke whoppa do avond training! Whoop whoop

Zoals de titel al duidelijk doet vermelden, morgen (donderdag dus) weer een super vette avond training. Aangezien t seizoen pas net begonnen is hebben we er allemaal kei veel zin in.
Door het miezer weer begin deze week zullen we proberen de hoger gelegen gebieden op te zoeken!
Het trainers trio heeft na lang beraad alvast een toffe training voor morgen bedacht!
(Ja ok, we zijn er nog niet helemaal uit maar de details wrden nog wel bijgeschaafd voor morgen! :) ).

Ohja, tussen de blokjes door rijden we ook een redelijk relaxed lekker tempo zodat de trainer er ook nogeens beetje beter van wordt :)

Dus: 19:00 bij da Villa!
Wie: iedereen!
Wie niet: couch potatoes
Winie: de pooh

Ciao!

Reacties

  1. Sowieso goed bezig! Bij zin, tijd en bij afwezigheid van donder en bliksem, ben ik erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik daar een bikemarathon baas?

    Denk ook dat ik er ben. Ff paar goede intervallen draaien voor de snelheid. Heb ik nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bahbah, krijg het alweer koud als ik er naar kijk.

      Verwijderen
    2. je lijkt wel een extremist met een bom op je rug die recht op zijn doel afstevent

      Verwijderen
    3. Wel van het padje af, maar toch op het doel af. Kou doet rare dingen met je.

      Verwijderen

Een reactie posten