MTBe(chternach): technical extreme super sick dope enduro trail ride #gopro #BBQ #toetjevanJoost

MTBArnhem: de enige echte trail trainingsweekend komt er aan!

Wat zei ik? Trainen?? nee... TRAILEN!!

Genoeg verhalen van vorig jaar terug te halen bij de meeste MTBArnhemmers mocht je twijfelen. Wat gebeurt er in het weekend?

1) Er wordt super technisch gereden, omhoog en omlaag, op flow trails.
2) 4 tot 5 uur per dag op MTB, exclusief pauze
3) Tempo is easy, zodat je energie hebt voor de technische passages
4) Mocht je extra willen trainen: neem je trailschoenen mee, of rij zelf nog even 4 klimmen van 300hm op.
5) de mogelijkheid om te lachen, te juichen, of te huilen van de pijn

Waar?
> Echternach, Luxemburg
Ongeveer 3 uur rijden vanaf Arnhem

Wanneer?
> vrijdag t/m zondag: 1 t/m 3 juli

Slaapplek?
>Camping Martbusch: Tent of Pods, je kan zelf kiezen. In principe ga ik de Pods (simpele, andere zijn bezet) reserveren. Er kunnen 3 tot 4 personen per POD, op een matje/veldbed. Scheelt tent meenemen, en het is droger/comfortabeler om in te liggen. Maar het blijft BASIC.

Kosten?
>max 15 euro p/p/p/n, ligt er aan of we kiezen voor 3 of 4 personen per POD.

Waarom hier?
>deze camping is een echte outdoor camping, veel sporters (klimmers), goede mogelijkheden om BBQ / kampvuur plekken in het bos te regelen. Frietkot/koud bier op 1 minuut lopen... Mooi uitzicht bovenop de rotsen, en je start meteen met (dikke) trails.

Aanmelden:
>Uiterlijk 6 mei ga ik reserveren, ik verwacht dat bijzetten van een tent altijd kan, maar de Pods wellicht niet meer daarna. Dit ter informatie.


Links:
Martbusch: http://www.camping-martbusch.lu/nl/aufenthalt/the-pod








Reacties

  1. Ben er ook bij. En de pod lijkt mij ideaal. Voor de spullen een "podcast" ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig man! Skills of littekens bijwerken?

      Verwijderen
    2. Haha. Skills. Maar bij het ontbreken daarvan waarschijnlijk ook de littekens.

      Verwijderen
  2. Ik wil ook mee! Bomen leren ontwijken (en rotsen..), Pod please!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, jouw skils mbt boom koppen zijn ongeƫvenaard ;-) ik was er niet bij, maar ben zelfs via via onder de indruk :-)

      Verwijderen
    2. Was inderdaad een flinke klap, lang leve de helm (wel ter ziele btw) en ik. Boom en ik maken het goed;-)

      Verwijderen
  3. Ik kan niet :-((

    Mijn meissie is een week later uitgerekend dus moet een beetje in de buurt blijven dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met PoDlood in mijn geval. Heb al wat staan voor dat weekend, Maar dat ben ik nu aan het laten inweken om af te zeggen. Will eigenlijk wel een trailbike hebben voor dat weekend. Iemand tips voor een leuke 29-er men machine. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ninko heeft mooie 27,5 testbike staan ;-)

      Verwijderen
    2. 27.5 is niet compatibel met mijn neurotische aard (tot standaardisatie)

      Verwijderen
    3. Orbea?
      Of zo 1 die ik doe: ibis ripley ls

      Verwijderen
  5. Valt midden in mijn vakantie, dus helaas :((

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had graag mee gewild maar kan niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste allemaal, we zijn met 9 man. 3 pods gereserveerd. Als er nog een verlate aanmelding komt, er is per pod nog een bedje vrij, plus tentplekken op de camping.

    Wie gaan er?
    Frank, Arno, Robin, Rob, Gijs, Joost, Jeroen, Jeroen en Almar.

    Als je nog meewilt, niet meer posten hier svp, dan mij even appen/mailen.

    grtz + op weg naar een mooi weekend met verhalen, anekdotes2017 en goede trailexperience!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten