XC KNWU licentie 2016

Vanaf 1januari kan je je stuurbord aanvragen.. Dus graag even een update van je licentie keuze (zodat we dit eventueel een beetje kunnen afstemmen ;) Amateurs, Masters of Masters2

Overzicht:
- Arno Masters40+
- Robin Masters 40+
- Almar Masters40+
- Gijs Masters40+

- Joost Masters
- Stef Masters
- Tom Masters
- Bas Amateurs/Masters

- Ninko Amateurs
- Frank Amateurs
- Joene Amateurs
- Rob Amateurs
- Bram Amateurs

- Lars Funklasse


Even een herinnering.. vanaf 1 november kan de KNWU licentie voor 2016 weer aangevraagd worden! Laat even weten of en welke licentie je van plan bent te nemen..


Reacties

  1. Heb toch altijd veel schik in de XC wedstrijden, dus ik neem gewoon weer een licentie.
    Voor komend jaar denk ik dat ik een keer bij de Masters ga rijden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een licentie! Ben er nog niet uit of het weer amateurs wordt of toch een keer naar de masters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joene, kom op. Gewoon Amateurs jonge! :)

    Ik overigens ook weer licentie, uiteraard nog een jaartje amateurs. Net als Joene altijd veel schik in! Daarna zou ik Masters mogen. (eigenlijk komend jaar al, maar tegen niemand zeggen ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor top 5 masters 40!

    ;-)

    Vorig jaar lid geworden van BarEnd, op zich een fijne club (nooit meer geweest hoor sinds 2002), maar blijft toch mijn oude club van vroeger. En vooral is niet duur.

    Afgelopen jaar voor het eerst XC wedstrijden gaan rijden, tja, sinds 2001, vooral met het doel om sneller te worden met de marathons. Nu weet ik niet of dat nou echt gelukt was, maar ik was vooral verbaasd om mijn eigen XC snelheid nog. Ik reed met de jonkies mee (zo voelt dat he), maar kon toch meestal met een stabiele 5ronden snelheid goed uitkomen, en kijk maar naar het XC klassement, heel slecht was het ook niet ;)

    Maar goed dat was niet de vraag, ik was eigenlijk het meest verbaasd dat ik het echt leuk vond om gewoon 5 of 6 ronden volle bak te koersen, over eigenlijk hartstikke leuke parcourtjes. Veel leuker dan 15 jaar geleden. Wel echt meer MTBA stijl dan vele saaie Sforz marathons... Maar goed.. dat is mijn mening maar he..

    Aankomend jaar word ik 40, dus ik ga masters40 rijden. Zal de masters30 aanmoedigen, als ze een beetje starten rondom mijn tijd !

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bar End gaat misschien samen met De Adelaar hoorde ik?

      Verwijderen
    2. Ach ja, 15jaar geleden is bar end ontstaan vanwege juist dat Adelaar weinig deed. Zoiets als reto..

      Verwijderen
  5. Ik ga ook voor de masters 40+. Ik weet nog niet of ik veel wedstrijden zal rijden, maar het lijkt mij toch leuk een paar mee te pakken. Eens kijken of ik nog een beetje wedstrijd ritme kan oppakken.

    Dus Arno, top 5 wordt dan al weer wat lastiger ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verdomme, idd!

      Klote zooi. Hele ambitie en doelen weer kwijt

      Verwijderen
  6. Ik twijfel om een mtb licentie te nemen naast de weg. Wat gaat harder: Amateur of Master40?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik je pas na de 1e wedstrijd zeggen. Maar bij Masters40 komt alles (elite en amateurs) weer bij elkaar.

      Verwijderen
    2. mtb of weg licentie is t zelfde volgens mij. Ik mag mijn met amateur-a licentie toch ook op de weg rijden... Dan mag je met een amateur-a licentie van de weg toch ook mtb-en? :)

      Verwijderen
    3. Klopt is het zelfde,maar volgens mij was zijn vraag wel stuurbordje hij gaat nemen. Amateurs of masters40.. Ik weet niet wat harder gaat. Volgens mij gaat het beiden hard.

      Verwijderen
  7. Ik was nog sterk aan het twijfelen maar ga volgend jaar niet met een licentie rijden. Doel is wel weer om wedstrijden te rijden maar nog alleen voor de fun. Dus voor mij funklasse volgend jaar.
    En dan maar de licentie rijders aanmoedigen volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen gaan er een hoop van amateurs naar de masters?! (Lekkere twijfel konten) Weet iedereen nu al welke klasse hij gaat rijden..lijkt me wel mooi als we veel MTBA'ers in het veld hebben.
    Kunnen we weer lijstje maken wie wat doet?
    Ik zet voorlopig in op masters.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, er zijn ook meer wedstrijden bij gekomen, kijk op knwu site of op bikesight. Met name vanaf 21 maart drukke 6 weken, met elk weekend iets! O.a. Oldenzaal als een leuke outsider! Apeldoorn op 28mrt. Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm Apeldoorn, Oldenzaal vroegah komt weer bovenborrelen, als ik meedoe wordt het funklasse.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuurbord aangevraagd.. dus definitief Amateurs in 2016..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Masters 40+. Stuurbord nr. 240, nu de keuring nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da hoeft nie, als je dat allemaal binnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Masters 30+, maar ga geen XC rijden bij de KNWU. Met name marathons en waarschijnlijk nog een paar wegwedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten