Wild spotten!!!


Met enige regelmaat ga ik vroeg uit de veren om hardlopend of bikend wild te spotten. Hieronder een filmpje dat ik vandaag heb gemaakt en ook wat foto-materiaal van de afgelopen tijd... Ik krijg vaker de vraag van mensen om mee te gaan, dus mocht je interesse hebben, laat het dan weten en ik organiseer iets. Maar let wel: je moet echt bij zonsopkomst in het bos zijn, dus dit is for early birds only!!! Of natuurlijk voor late birds => direct uit de kroeg is en blijft ook een optie...


Mocht de video niet werken, probeer: https://www.youtube.com/watch?v=_FbCaRoweVk











Reacties

  1. Wellicht moeten we hier Joost aan koppelen.
    Net iets voor 24 december.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de boswachter het maar niet horen Ronald ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha. Ik ga graag een keer mee spotten hoor. En in de winter hoef je niet heel vroeg uit de veren natuurlijk. Ik wil het burlen wel eens horen bart. Volgens mij is dat juist weer bij zonsondergang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aanstaande zaterdag? Weer ziet er goed uit iig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik sowieso wel ga morgenochtend vroeg. De weersverwachting is prima iig...Nog meer gegadigden?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten