Nieuwe MTBA kleding!

Het 'bestuur' zit niet stil, staat ook niet alleen maar in het Moortgat of de Juicy.

We zijn bezig met een nieuwe leverancier,  iets hipper design, maar vooral betere kwaliteit, meer opties en de snufjes van 2016. (Ademend+waterafstotend, mooie snit,  aero etc.)

Prijs? Zal niet ver van de vorige bestelling gaan afliggen is onze verwachting.

Wat komt erbij dit jaar: hardloop en schaatskleding!

Tips mag je hieronder alvast neer zetten, verdere info volgt!

Ps: foto design die er hier bij zit is nog van 2014

Grtz MTBA

Reacties

  1. Nieuw Hipper design?!?!?! Ik heb net een nieuw oud setje.......
    Schaatspak ben ik wel voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bestuur? Begint wel heel serieus te worden mannen.... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet ook mijn nieuwe oude setje nog ophalen.

    Wat mij betreft hoeft er weinig te veranderen in het ontwerp. Schaats en hardloopkleding zeer interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat dan voornamelijk om de plekken waar nu SforZ staat.. is een beetje raar als we dat laten staan. ;-)
    Algemene ontwerp zal wat mij betreft ook niet veel wijzigen. Het is juist gaaf als we zoveel mogelijk eenduidigheid erin laten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zou ook de eenduidigheid houden. Loopsetje gaaf, kunnen we bij de crossduathlons en hardloopwedstrijdjes ook goed voor de dag komen. Neem ik zeker af + nog een fietsset.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik ben ook vóór een duits vlaggetje ipv SforZ logo :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van een jaar of zeventig terug zal wel mooi passen en kleurt lekker af.

      Verwijderen
  7. Lijkt ook wel een klein beetje op de Zwitserse vlag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rood met een kruisje, een kniesoor die naar verdere details kijkt.

      Verwijderen
    2. Ja niet alleen die vlaggen waren een link... ook iets met goud..

      Verwijderen
    3. Een goud biesje op de mouwen lijkt me ook een strak plan! :)

      Verwijderen
  8. Fietsen, hardlopen, ik doe mee. zie de bestellijst wel verschijnen. Goed bezig mannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten