Thanks guys!


 Zo mannen. Ik ben vorige week eindelijk definitief geland in het Zwitserse. Het kluswerk is afgerond en de bike kelder is klaar. Finaal hoogtepunt hierin is natuurlijk het mooie afscheidscadeau dat ik van jullie heb mogen ontvangen. Vandaar een eenmalige inkijkje in mijn koninkrijkje.
Dank aan allen aan de mooie afscheidsmomentjes en de fijne kado's. Ik mis de bikematties nu al en vooral ook de Arnhemse trails. Hoogtemeters zat hier, maar de pure flow van onze achtertuin mis ik in mijn huidige achtertuin. Binnenkort maar eens echt het hooggebergte in. Zie jullie hopelijk snel weer of op de fiets bij jullie of natuurlijk hier! :-)



Reacties

  1. Vette men cave. Cadeau is super tof. Had ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vette ruimte man!! :-) En op dit moment zit de flow voornamelijk in de pols.. haha..
    Tot snel dikke mattie..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cave idd. Voor de rest: mis jou ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie bike- grot idd. Enneuh: je bent nog niet van ons af; CU on the trails...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Jeroen en Suisse. Veel geluk Klerkx!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi man. Volgend jaar gewoon clubkampioenschap in swiss ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat lijkt mij een mooi agendapunt voor het MTBA cluboverleg

      Verwijderen
  7. Mooie basis voor weer mooie bike avonturen! Ik kijk uit naar onze volgende ' battle' ;-) Succes daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vet mooi hokkie geworden Klerkx! blij dat je deze foto's laat zien, want: veel belangrijker dan de rest vh huis :) :). Missen jou ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjezus best georganiseerd.... Ik post maar geen foto van mijn cave (:-

    Al een mooie job gescoord? Veel succes en plezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten