21 juni RDHF: Malmedy (de mooiste) 1 dgse marathon

Dag allemaal,

Raid de HauteFagnes,  voor mij (naast Echternach en Cimes de Waimes, rip) de mooiste technische marathon. Vorig jaar kwam Mtba met de mooiste verhalen terug van 2014, hadden alleen niets te maken met het fietsen...

Wie gaat er mee? Inschrijven kan nu nog met creditcard of gewoon ter plekke. 65 en 90 zijn de mooiste afstanden. Www.rdhf.be

Een groepje gaat zaterdag al, met overnachting voor een montere en frisse start, zoiets als 2014..

Reacties

  1. Met pijn in mijn hart haak ik af. ik krijg het dit jaar echt niet geplooid. Ik ben al blij als ik ergens Einruhr in kan passen. :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook bij (90km). Dirk gaat ook en rijdt de 65km.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga het niet redden mannen; Zeeland weekand + Zuidasrun. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten